A propos cen AGD w marketach i sklepach

1. Data: 2004-03-29 06:41:06

Temat: A propos cen AGD w marketach i sklepach
Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio orientowałem się w cenach AGD. Interesowały mnie głównie sklepy nie-
internetowe (chodzi o możliwość rat). Oto wyniki:

W kolejności: Sklep, pralka Amica PB4580B421 (digital slim), płyta gazowa
Amica CG0520, Lodówka Electrolux ERB-2644 (158 cm, 2 agregaty):

1. Euro AGD
Ceny z sufitu (czyli sugerowane), nawet ich nie wymieniam.

2. Sklepy AGD w Grodzisku Maz. (bez negocjowania)
1630-1650, 689-710, 1530-1550

3. MediaMarkt w M3 Marki
1770, 740, 1570

4. Sklep GOŚKA, ul. Łojewska, Bródno (po negocjacji !!!)
1820, 760, 1600

Jak widać pkt 4, czyli prywatny sklep AGD na dużym osiedlu ma ceny tylko
niższe od EURO AGD. Ale są one wyższe niż w Grodzisku Maz. (co oczywiste), ale
też wyższe niż w MM (co już jest lekką kpiną).

1. Data: 2004-03-29 12:25:50

Temat: Re: A propos cen AGD w marketach i sklepach
Od: "s0ze" <s0ze[NoSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arkadiusz Mizerski" wrote in message
> [...]
ale
> też wyższe niż w MM (co już jest lekką kpiną).

ja w zwykłych sklepach juz dawno nie kupuję...:
Twoja lodówka: 1 589 bez negocjacji...
http://www.agd.site.pl/lodowki/

1. Data: 2004-03-29 13:47:03

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s0ze" <s0ze[NoSpam]@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ja w zwykłych sklepach juz dawno nie kupuję...:
> Twoja lodówka: 1 589 bez negocjacji...
> http://www.agd.site.pl/lodowki/

Dolicz transport. I tnij posty.

T.

1. Data: 2004-03-30 08:30:36

Od: "ELioT" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> Dolicz transport. I tnij posty.

Hmm, ja ostatnio kupowałem kilka rzeczy - cena katalogowa 9.850 zł, po
negocjacjach 6.600 zł. Transport i wniesienie gratis. Faktura, gwarancja. W
MM i innych takich nie było tego co chciałem.
T.

1. Data: 2004-03-30 11:56:52

Od: "s0ze" <s0ze[NoSpam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Nowicki" wrote in messag

> Dolicz transport. I tnij posty.

Jak już się czepiasz netykiety to sam ją stosuj
EOT

1. Data: 2004-03-30 17:57:42

Od: r...@p...pl (REJS) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar 2004 08:41:06 +0200, "Arkadiusz Mizerski"
<a...@o...pl> wrote:

>Ostatnio orientowałem się w cenach AGD. Interesowały mnie głównie sklepy nie-
>internetowe (chodzi o możliwość rat). Oto wyniki:

Jak potrzebujesz ceny producentów. Czyli ceny jakie producenci
sugeruja sklepom na ich produkty to polecam www.kupic.pl.

Pozdrowienia
Rafał S.
Pozdrowienia

REJS
E-mail:r...@t...czy.to

1. Data: 2004-03-31 10:57:59

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELioT" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> Hmm, ja ostatnio kupowałem kilka rzeczy - cena katalogowa 9.850 zł, po
> negocjacjach 6.600 zł. Transport i wniesienie gratis. Faktura, gwarancja.
> MM i innych takich nie było tego co chciałem.

Sam tak zrobiłem z wyposażeniem kuchni, ale przy zakupie jednej sztuki i to
za póltora tysiąca nie bardzo chcą negocjować. A transport u mnie był
kurierem i trzeba było zapłacić. Wnieść, rzeczywiście, wniósł wszystko sam,
choć bardzo się zziajał :)

T.

1. Data: 2004-03-31 17:50:26

Od: "romek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki <t...@p...com> napisał(a):

> [...]
> za póltora tysiąca nie bardzo chcą negocjować. A transport u mnie był
> kurierem i trzeba było zapłacić. Wnieść, rzeczywiście, wniósł wszystko sam,

Ja kupowalem w sklepie bardziej tradycyjnym w cenach na poziomie
www.topmarket.pl (w Krakowie, przywoz i wniesienie w cenie):
AMICA HK3302
BOSCH SGS 56A52

Jednak wynegocjowanie 9.850 na 6.600 robi wrazenie (ponad 30%, w moim
przypadku 18-19%), w ktorym sklepie az tak negocuja? I prosze o podanie
jakiegos przykladu (cena katalogowa vs cena po negocjacji) - bo jeszcze cos
bede kupowal.

BLACHA MIEDZIANA 14zł/kg
Majowka w Sopocie
kto ma dormeo orthopedic