sprawy damsko-meskie

11. Data: 2002-02-14 21:38:04

Temat: Re: A propos kultury pobierania narzadow i tkanek
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4034-1013699999@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...
> Dokladnie.
> Wydaje mi sie, albo gdzies przeczytalem,
> ze Kolega Piotr pracuje na grupie zawodowo
> i zostal tutaj oddelegowany sluzbowo,
> aby zamykal niewygodne tematy, dyskusje
> i pilnowal tematow tabu, aby nie byly przedmiotem dyskusji publicznej.

A mnie się wydaje że Kolega Piotr to jedna znielicznych osób na tej grupie,
która zna się na medycynie.

> Przeanalizowalem kilkanascie jego ostatnich postow
> i albo mowi, ze nie warto o tym mowic, albo nazywa dyskusje o
> przeszczepianiu narzadow - goracym tematem na miare "skor".

Każdy ma prawo do swojego zdania - w końu od tego są te grupy "dyskusyjne,
nie?

Pozdrawiam
Basia

12. Data: 2002-02-15 00:55:32

Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@p...katowice.sdi.tpnet.pl..
.
> [...]
> aby zamykal niewygodne tematy, dyskusje
> i pilnowal tematow tabu, aby nie byly przedmiotem dyskusji publicznej.

Oczywiscie, z tym ze Twoj malutki rozumek nie wyobraza sobie kto za mna
stoi.

> Przeanalizowalem kilkanascie jego ostatnich postow
> i albo mowi, ze nie warto o tym mowic, albo nazywa dyskusje o
> przeszczepianiu narzadow - goracym tematem na miare "skor".

Taaaak? Zdaje sie, że o popełniłem tylko jeden post dotyczacy przeszczepów.
I nie prezentowałem w nim żadnej opinii.

> Ja doprawdy chcialbym aby kko potwierdzil ze ta grupa nie jest
> zarzadzana przez cenzure i moderowana w formie narzucania tematow na
> ktore "nie nalezy" nie trze, nie wypada dyskutowac.

Oczywiscie, ze wszystko kotrolujemy. Nawet ty jesteś naszym wytworem.

> [...]
>
> A czy pobierane sa te tkanki, organy, ktore medycyna ludowa uzywa
> do sporzadzania leczniczych mikstur ?
>
> Czy np. zielarz moze sie zwrocic o pobieranie dla niego przysadki
> mozgowej, aby po wysuszeniu wytwarzal z niej jakies masci, srodki
> lecznicze ?
>
> Temat pobierania grasicy od zmarlych dzieci byl juz kiedys opisywany.
> Preparat z grasicy byl stosowany do leczenia innych chorob.
>
> Czy te informacje sa tajne/ poufne/ niedostepne ?
> Gdzie mozna poczytac na ten temat poza Stanami i Medline i Komisja

Nie wiem. Moze i sa. Ale napewno nikt na tej grupie Ci tego nie powie.
Chociaz moge zdradzić, ze planowane jest wysłanie Jacka vel Experta w
postaci tuszonki najblizsza sonda kosmiczna w kierunku Marsa. Podobno
nadeszło stamtąd zamówienie.

PiotrMx

13. Data: 2002-02-15 09:59:40

Od: r...@p...com (Robert Pyzel) szukaj wiadomości tego autora

W <4...@p...katowice.sdi.tpnet.pl> tako rzecze Jacek

>Dokladnie.
>Wydaje mi sie, albo gdzies przeczytalem,
[...]
Wydaje mi się, że ktoś znowu zmienił konto,wypełz z mojego KillFile i
troluje na pl.sci.medycyna

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

14. Data: 2002-02-15 10:48:10

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nastepnego spamera zapraszamy do przeczytania tematu watku i
merytorycznej dyskusji.

15. Data: 2002-02-15 11:23:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Feb 2002, Basia wrote:

> A mnie się wydaje że Kolega Piotr to jedna znielicznych osób na tej grupie,
> która zna się na medycynie.

dziekuje za poparcie, chociaz oryginalnego postu Jacka-Darka-Experta
nie czytalem, bo jego nowy adres juz wczoraj wrzucilem do filtra
nakazujacego kasowac wszystkie jego postingi. Wydaje sie to byc
najlepsza na niego metoda

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

16. Data: 2002-02-15 12:34:14

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> [...]
> nie czytalem, bo jego nowy adres juz wczoraj wrzucilem do filtra
> nakazujacego kasowac wszystkie jego postingi. Wydaje sie to byc

Dokladnie.
Jest to najlepsza metoda, gdy sie nie ma nic do powiedzenia na temat
pobierania narzadow.
Co przyjmuje z ubolewaniem, ale i ze zrozumieniem.

A zainteresowanych profesjonalnym podejsciem do tematu odsylam
do wywiadu z profesorem Wojciechem Rowinskim , zamieszczonym na stronach
Onetu.

(tutaj krotki cytat ze strony:
http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1076
671 )

" Z ciała do ciała

Rozmowa z prof. Wojciechem Rowińskim,
transplantologiem, o lęku przed
przeszczepami

Jeśli wszyscy uwierzymy, że transplantacje są
powszechną, nie elitarną, bezpieczną
metodą leczenia krytycznej niewydolności serca,
wątroby i nerek, to szybciej tę
metodę zaakceptujemy. Tu nikt niczego nie może
kupić w aptece ani wziąć z banku
narządów, bo takiego nie ma. Poza chorym i
lekarzem wykonującym zabieg
potrzebny jest narząd pobrany z ciała innego
człowieka. Jego śmierć – nieraz
bezsensowna, na skutek wypadku – może nabrać
innego znaczenia, jeśli za życia da
przyzwolenie, by przekazać swoje narządy innym.
"

17. Data: 2002-02-15 18:45:36

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...

> [...]

nie czytalem, bo jego nowy adres juz wczoraj wrzucilem do filtra
nakazujacego kasowac wszystkie jego postingi. Wydaje sie to byc

Nie ma za co .. w końcu "czytam Cię" ;) kilka dobrych lat. A na Experta nie
ma mocnych - to fakt :)
Pozdrawiam
Basia

18. Data: 2002-02-15 19:17:49

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Pani Basiu,

czy naprawde musze czytac kolejny spam, niezwiazany merytorycznie z
tematem watku ?

Chyba juz dawno temu, a moze i 5 lat temu uzgodnilismy, ze piszemy i
odpowiadamy na temat
watku ?

To jest przeciez takie proste.
Nie ma Pani nic do powiedzenia na temat, to Pani nic nie odpowiada i
oszczedza nasz cenny czas.
Bez odpowiedzi.

19. Data: 2002-02-16 23:23:10

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

(cccccccccciaaaaaaaaach)
Moze by tak ktos odpowiedzial win4er'owi?
Pieprzycie tutaj o jakichs bzdurach, idzcie sie klucic na privy a jak nie to
nie wysylajcie
spamu.
Jeden lepszy od drugiego kurde kluca sie kto ma racje, jak male dzieci.
Chlopak zadal pytanie to albo mu odpowiedzcie albo sie nie odzywajcie, a nie
wysylacie
bezsensowne kilobajty tekstu w eter.

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikołajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...pl - ICQ UIN: #15884186; GG:5523 <---- |

20. Data: 2002-02-18 08:24:31

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in
A kysz Ekspierd, a kysz ! Wracaj do KFa !

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

HCV
Co robic?
tego sie mozna bylo spodziewac
CMV + HBS + TCH