A psphome pamiętacie?

101. Data: 2017-10-01 09:26:56

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-30 o 22:21, j...@o...pl pisze:

> dlaczego Kviecie zawsze prawie starasz sie przypisac ikselke
> do faszystow;

LOL :)
Sama się przypisała.

> naprawde Piotrku jest ogromnan roznica,
> jak juz pisalem,

Nooo, skoro pisałeś, to faktycznie jest różnica :):)

> pomiedzy pogladami pronarodowymi
> a wbijaniem drzazd za paznokcie, czy spalaniem ludzi
> polzywcem nawet.

Żadna tam "jest różnica".
Między poglądami "pronarodowymi" (jak eufemistycznie nazwałeś
nacjonalistów...), a wbijaniem drzazg za paznokcie itp. jest tylko mały
kroczek. Oni się przed tym powstrzymują tylko dlatego, że im (JESZCZE)
prawo tego zabrania.
Piszesz tak, jakbyś był upośledzony umysłowo i nie widział transparentów
i nie słyszał ich okrzyków w stylu "śmierć pedałom, lewakom..." itd.

> dostrzez to, prosze, Piotrze.

Trzeba być debilem i nieukiem żeby nie dostrzegać czym jest ONR i pislamizm.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

102. Data: 2017-10-01 12:28:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
stac-brawa-w-internecie-poradnik/

> dlaczego Kviecie zawsze prawie starasz sie przypisac ikselke
> do faszystow; naprawde Piotrku jest ogromnan roznica,
> jak juz pisalem, pomiedzy pogladami pronarodowymi
> a wbijaniem drzazd za paznokcie, czy spalaniem ludzi
> polzywcem nawet.
>
> dostrzez to, prosze, Piotrze.

Mówisz do ściany, Jacku. On sam jest faszystą i jako faszysta zawsze
oskarża innych o faszyzm - to taki zabieg socjologiczny.

"(...)
Goldberg nie jest prostym ideologiem, który napisał łopatologiczny pamflet
na nielubianą przez siebie lewicę. Jego licząca grubo ponad 600 str. praca
jest drobiazgowym rozliczeniem kłamstwa, jakie udało się wmówić światu,
które polega na utożsamianiu faszyzmu czy nazizmu z konserwatyzmem, będącym
przecież podstawą szeroko pojętej prawicowości. Golderg z pietyzmem
rozkłada na czynniki pierwsze pojęcie faszyzmu, pokazuje jego zbieżność z
dzisiejszymi pomysłami lewicy, która pragnie kontroli państwowej coraz
szerszych pól życia. Przede wszystkim jednak zupełnie bezkompromisowo
rozkłada on na łopatki lewicę, ukazując bez znieczulenie hipokryzję i
zakłamanie jej ideologów. Autor stawia tezę, że lewica w szoku po
Holokauście dokonanym przez bliskich jej wcześniej eugeników i
samozwańczych architektów ludzkości, rozpoczęła kampanię utożsamiającą
konserwatyzm z narodowymi socjalistami. Do dziś jest to jedno z głównych
ulubionych zajęć speców od szukania faszyzmu u każdego ,,innowiercy",
będącego daleko od arbitralnie narzuconych świeckich dogmatów. Jednocześnie
lewicowcy nie znajdują wśród swoich przedstawicieli osób, które pod
płaszczykiem ,,sprawiedliwości społecznej" szerzą wprost ideologię
faszystowską. Dowodem na to jest już niemal jawnie antysemicka nagonka
lewicy przeciwko Izraelowi czy wystąpienia Afroamerykanów dyskryminujące
,,białasów", które są koncesjonowane przez mainstreamowi media. Media, które
na każdym kroku piętnują najmniejszy przejaw dyskryminacji i ,,mowy
nienawiści". Oczywiście tylko tej, która nie dotyczy chrześcijan czy ludzi
o poglądach konserwatywnych.
Dla lewicowców sprawą najważniejszą jest to, aby na takie pytania w ogóle
nie udzielać odpowiedzi. Zdecydowanie woleliby utrzymać Orwellowską
definicję faszyzmu, zgodnie z którą jest to każde niepożądane zjawisko,
pozwoliłoby im to bowiem ukryć przed badawczymi spojrzeniami ich własne
faszystowskie zapędy.(...) Wydaje się, że w przekonaniu liberałów i
lewicowców zjawiska i ruchy takie, jak wielokulturowość czy Korpus Pokoju,
to rzeczy pozytywne- rzeczy, które liberałowie aprobują- a rzeczy dobre nie
mogą być faszystowskie na podstawie prostego faktu, że liberałowie je
aprobują.
- pisze autor, który chyba podświadomie wykazał jak absurdalny świat z
genialnej powieści ,,Paragraf 22" Josepha Hellera staje się rzeczywistością.
Czytając doskonałą pracę Goldberga, która skupia się na USA, nie można
niestety pozbyć się wrażenia, że opisuje ona w nie mniejszym ( a może nawet
większym) stopniu Europę. Ba, tezy Goldberga śmiało można zestawić z tym,
co od lat obserwujemy w Polsce. Różnica jest jedynie taka, że propaganda
lewicy z ,,New York Times" jest przekuwana przez ideologów od Adama
Michnika.
Ich metody są jednak dokładnie takie same. Faszystą w Polsce nie
jest bowiem ten, kto pragnie interwencjonizmu państwowego, kontroli rządu
nad obywatelami, walki z Kościołem katolickim ( warto poczytać co Hitler i
Mussolini sądzili na temat papiestwa i duchowieństwa) czy tworzenia norm
terminologicznych, których łamanie grozi nie tylko infamią ale nawet
wyrokiem sądowym ( patrz: homofobia). Faszystą jest ktoś, kto walczy z tym,
co właśnie wymieniłem powyżej. Czyż nie jest to klasyczny Orwell? (...)"

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

--
XL

103. Data: 2017-10-01 13:31:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Mówisz do ściany, Jacku. On sam jest faszystą i jako faszysta zawsze
> oskarża innych o faszyzm - to taki zabieg socjologiczny.

Socjotechniczny oczywiście.

> [...]
>
> https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje

J.w.

--
XL

104. Data: 2017-10-17 16:55:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 1 października 2017 09:26:58 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> nacjonalistów...), a wbijaniem drzazg za paznokcie itp. jest tylko mały
> kroczek. Oni się przed tym powstrzymują tylko dlatego, że im (JESZCZE)

to tylko twoja opinia, Piotrze.

> Piszesz tak, jakbyś był upośledzony umysłowo i nie widział transparentów
> i nie słyszał ich okrzyków w stylu "śmierć pedałom, lewakom..." itd.

no i co? transparenthy sa rozne; wasze tez podrozne
zeby na nich pisalo to, co by wam sie chcialo.

wierz mi Piotrze - nikt pedalow czy jednostek innych
na pewno zabijal, czy osadzal w wiezieniach nie bedzie.
tamto juz przebrzmialo i nigdy nie wroci, zeby mnie czy ciebie
moglo znowu smucic. wiem, co mowie Piotrze. wiem, ze jestes lotrem:)

> Trzeba być debilem i nieukiem żeby nie dostrzegać czym jest ONR i pislamizm.

trzeba byc skurwysynem, swinia i nieukiem, zeby nie chciec widziec, czym PO.

105. Data: 2017-10-17 17:22:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 16:55, j...@o...pl pisze:

> to tylko twoja opinia, Piotrze.

Bredzisz. Takie są fakty historyczne.
Masz elementarne braki w wykształceniu.

> no i co? transparenthy sa rozne; wasze tez podrozne
> zeby na nich pisalo to, co by wam sie chcialo.

Jakie, kurwa, "wasze"? Czyli czyje?
Co ty sobie znowu uroiłeś?

> wierz mi Piotrze - nikt pedalow czy jednostek innych
> na pewno zabijal, czy osadzal w wiezieniach nie bedzie.

Jesteś ostatnim, który by potrafił trafnie przewidzieć przyszłość.
Pieprzone katotalibstwo też z uśmiechem na ustach pierdzieli o "prawach
człowieka" i że nikt przecież nikomu żadnych praw nie odbiera.
I tylko pierdzieli. A potem modyfikują podręczniki w szkołach, chcą
"leczyć" homoseksualistów i blokują związki partnerskie, blokują
finansowanie in vitro, każą kobietom rodzić potworki bez mózgu, a
najlepiej jakby siedziały w kuchni i przynosiły w zębach kapcie mężowi.
Dno dna hipokryzji i zakłamania.
Jak katotalib obiecuje, że pedałów nie będzie więził i zabijał, to na
bank kłamie.

> tamto juz przebrzmialo i nigdy nie wroci, zeby mnie czy ciebie
> moglo znowu smucic. wiem, co mowie Piotrze.

Jak widać nie wiesz. Gdybyś wiedział, to nie popierałbyś pislamu i
domagałbyś się natychmiastowego rozwiązania konkordatu. Żeby to nie
miaiło szansy wrócić.

> wiem, ze jestes lotrem:)

Chyba LOTRem...
Bo w byciu łotrem, to fanatykom religijnym nikt nie dorówna.

> trzeba byc skurwysynem, swinia i nieukiem, zeby nie chciec widziec, czym PO.

Miało być lepiej pajacu. PO już nie jest przy korycie i ten argument
jest do dupy.
Tylko oszołomstwo i takie prostaki jak ikselka ubzdurali sobie, że jak
ktoś nie popiera pisu, to chwali PO.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

106. Data: 2017-10-17 18:11:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 17:22:15 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Bredzisz. Takie są fakty historyczne.
> Masz elementarne braki w wykształceniu.

mam. ty ich nie masz, a nie myslisz zazwyczaj logicznie:)

> Jakie, kurwa, "wasze"? Czyli czyje?
> Co ty sobie znowu uroiłeś?

takie Piotrusiu, za jakimi optujesz. gra muzyka?

> Jesteś ostatnim, który by potrafił trafnie przewidzieć przyszłość.

:):):)

jam jej nie przewiduje; kreuje na tyle, na ile jestem w stanie:)
i jesli mi sie wogole chce:)

> [...]
> Dno dna hipokryzji i zakłamania.
> Jak katotalib obiecuje, że pedałów nie będzie więził i zabijał, to na

to ja wedlug ciebie jestem pewnie ten katolib?:)

by mnie czy ciebie

> Jak widać nie wiesz. Gdybyś wiedział, to nie popierałbyś pislamu i
> domagałbyś się natychmiastowego rozwiązania konkordatu. Żeby to nie
> miaiło szansy wrócić.

u ciebie niekiedy widac zlosc na wiare, jakakolwiek.
jakbys nie wiedzial, ze wszystkie, prawie wszystkie, wielkie swinstwa swiata
popelniali niewierzacy, ktorzy tylko udawali wierzacych. ale ci skad o tym
wiedziec:)

> Chyba LOTRem...
> Bo w byciu łotrem, to fanatykom religijnym nikt nie dorówna.

e tam. mysl sobie jak chcesz. co wiedzialem, powiedzialem.

> Miało być lepiej pajacu.

chlopczyku kochany, strzez sie slow, ktorych znaczenia nie czujesz.

107. Data: 2017-10-17 22:59:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> moglo znowu smucic. wiem, co mowie Piotrze. wiem, ze jestes lotrem:)

> trzeba byc skurwysynem, swinia i nieukiem, zeby nie chciec widziec, czym PO.

Zwłaszcza, że ONR już od lat trzydziestych nie istnieje.

--
XL

108. Data: 2017-10-18 08:38:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 22:59, XL pisze:

> Zwłaszcza, że ONR już od lat trzydziestych nie istnieje.

A to są pewnie twoje kolejne "objawienia" czy inne zmory nocne :):)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Obóz_Narodowo-Radykaln
y_(III_Rzeczpospolita)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

109. Data: 2017-10-18 08:50:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-17 o 18:11, j...@o...pl pisze:

> u ciebie niekiedy widac zlosc na wiare, jakakolwiek.

Nie na wiarę, tylko na ludzi, którzy wiarą sobie gębę wycierają i wiarą
usprawiedliwiają dowolne skurwysyństwo. Dowolną wiarą.

> jakbys nie wiedzial, ze wszystkie, prawie wszystkie, wielkie swinstwa swiata
> popelniali niewierzacy, ktorzy tylko udawali wierzacych. ale ci skad o tym
> wiedziec:)

Oczywiście, że oni tylko udawali. A Ziemia jest płaska i podpierają ją
żółwie...

Fanatycy religijni przecież tylko udają... więc wszystko jest w porządku.
Jesteś kretynem i właśnie udowodniłeś, że mam rację.

Tak, bez wątpienia jesteś kretynem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

110. Data: 2017-10-18 10:35:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A to są pewnie twoje kolejne "objawienia" czy inne zmory nocne :):)
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Obóz_Narodowo-Radykaln
y_(III_Rzeczpospolita)

A tu twoje:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Obóz_Narodowo-Radyka
lny

--
XL

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko