A psphome pamiętacie?

111. Data: 2017-10-18 10:45:02

Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-18 o 10:35, XL pisze:
> [...]
y_(III_Rzeczpospolita)

> A tu twoje:
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Obóz_Narodowo-Radyka
lny

I czego znowu nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

112. Data: 2017-10-18 15:50:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

y_(III_Rzeczpospolita)

lny

> I czego znowu nie zrozumiałaś?

Zmieniłeś płeć? Walnij baranka w ścianę jeszcze.

--
XL

113. Data: 2017-10-18 16:07:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-18 o 15:50, XL pisze:

y_(III_Rzeczpospolita)

lny

> Zmieniłeś płeć? Walnij baranka w ścianę jeszcze.

Znowu ci się pogorszyło?
Czy ty dasz radę kiedykolwiek odpowiedzieć sensownie na jakieś pytanie,
zamiast uciekać w swoje urojenia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

114. Data: 2017-10-18 19:41:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

y_(III_Rzeczpospolita)

lny

> Znowu ci się pogorszyło?
> Czy ty dasz radę kiedykolwiek odpowiedzieć sensownie na jakieś pytanie,
> zamiast uciekać w swoje urojenia?

,,Sensownie" na CHAMSKIE pytanie? Chyba cię pop...ło, chamie.

--
XL

115. Data: 2017-10-19 00:58:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-18 o 19:41, XL pisze:

y_(III_Rzeczpospolita)

lny

> ,,Sensownie"

W twoim przypadku nie musi być sensownie, ale chociaż na temat...
Np. odpowiesz wreszcie, kiedy przyznano Stalinowi Nobla, czy znowu
uciekniesz?

> na CHAMSKIE pytanie?

To nie są chamskie pytania.
Ty je nazywasz chamskimi, bo brakuje ci argumentów. Po prostu :)
Pislamiści zawsze reagują agresją, gdy trafia się w sedno i nie znają
odpowiedzi.

> Chyba cię pop...ło, chamie.

Kretynka faszystka, ksenofobka, homofobka nazwała mnie chamem :):)
To mniej więcej tak samo, gdy nazywacie się patriotami - u was wszystko
jest na odwrót...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

116. Data: 2017-10-19 09:53:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> W twoim przypadku nie musi być sensownie, ale chociaż na temat...
> Np. odpowiesz wreszcie, kiedy przyznano Stalinowi Nobla, czy znowu

Już ci to pisałam, nawet podałam rok. Czego nie zrozumiałeś? Cyfry znasz?

> To nie są chamskie pytania.
> Ty je nazywasz chamskimi, bo brakuje ci argumentów. Po prostu :)

Są chamskie, bo sugerują niedowład umysłowy. No ale przecież to ty go
masz, wiec tobie rzeczywiscie nie mogą wydawać się chamskie.

> Pislamiści zawsze reagują agresją, gdy trafia się w sedno i nie znają
> odpowiedzi.

Odpowiedź uzyskałeś w zamierzchłych postach tej przepychanki - se
przewertuj.
Podałam konkretny rok.

> Kretynka faszystka, ksenofobka, homofobka nazwała mnie chamem :):)

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

> To mniej więcej tak samo, gdy nazywacie się patriotami - u was wszystko
> jest na odwrót...

,,Na odwrót" twojego zawsze.

--
XL

117. Data: 2017-10-19 15:37:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-19 o 09:53, XL pisze:

> Już ci to pisałam, nawet podałam rok. Czego nie zrozumiałeś? Cyfry znasz?

LOL :)
Ja pytam o fakty, a nie o twoje zwidy :)
Wymyśliłaś sobie jakiś rok, i co z tego?

> Są chamskie, bo sugerują niedowład umysłowy.

Nie sugerują. Ty niedowład umysłowy masz.
Stwierdzenie faktu to nie chamstwo, to szczerość.

> No ale przecież to ty go
> masz,

Ale to ty popierasz pislam, zapisałaś się do ONRu i wymyślasz brednie.
A nie ja :)

> wiec tobie rzeczywiscie nie mogą wydawać się chamskie.

> Odpowiedź uzyskałeś w zamierzchłych postach tej przepychanki - se
> przewertuj.
> Podałam konkretny rok.

Jeszcze raz, powoli, jak do kogoś z niedowładem umysłu:
prosiłem cię o źródło, a nie o twoje urojenia.
Dasz radę?

Mnie?
Przecież to ty popierasz pislam, zapisałaś się do ONRu i wymyślasz
brednie :):)

> https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

Srutututu... :):)

> ,,Na odwrót" twojego zawsze.

No wiem. Przykro mi, że żyjesz w urojonym świecie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

118. Data: 2017-10-19 16:07:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Ja pytam o fakty, a nie o twoje zwidy :)
> Wymyśliłaś sobie jakiś rok, i co z tego?

Rok 1948 istniał naprawdę. LOL

> Nie sugerują. Ty niedowład umysłowy masz.
> Stwierdzenie faktu to nie chamstwo, to szczerość.

Wiesz co? Czas, abyś sobie ,,szczerze stwierdzał" te swoje ,,fakty" w
samotności. Moj poziom charytatywnego zapału wobec ciebie chyba już
osiągnął punkt krytyczny. Ziew.

--
XL

119. Data: 2017-10-19 16:24:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

120. Data: 2017-10-19 16:25:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]

Wiesz co? Czas, abyś sobie ,,szczerze stwierdzał" te swoje ,,fakty" w
samotności. Moj poziom charytatywnego zapału wobec ciebie chyba już

Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!
Przestroga.
antychrzescijanska iksela
tylko