A róze...

31. Data: 2006-11-15 20:22:10

Temat: Re: A róze...
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <

> [...]
> Darby 2005/04, raz miniaturka no name. Żeby było smiesznie miniaturka
stała
> całe lato na tarasie u koleżanki, dała mi ją późną jesienią - zadołowałam
> razem z doniczką, wiosną wsadziłam do gruntu i nie przetrwała zimy.
> Paskudnie przemarza u mnie co rok Rosarium Uetersen, wybrałam zdaje się
> niezbyt dobre miejsce:(
> Zeszłej zimy większość róż przemarzła do wysokości okrywy śniegowej.
> Podejrzewam, że gdyby nie śnieg i kopczyki z kompostu połowa by wypadła.
> Sporo angielskich miało przemarznięte conajmniej połowę pędów.

mnie poleciały okopane (ale słabo) z gatunku Maizner Fastnah (nie pamietam
dokładnie jak to się pisze) - niebieska, a Rosarium mimo ze rośnie w miejscu
narażonym na zimny podmuch daje sobie dobrze radę. Angielskie też. Najlepiej
wytrzymuje zimę Fairy.

A tak w ogóle to podobno ktoś w Polsce ma szkółkę róz angielskichh i
sprzedaje wysyłkowo. Zna ktoś moze namiar????

--
ewa

32. Data: 2006-11-15 21:00:27

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> [...]
> narażonym na zimny podmuch daje sobie dobrze radę. Angielskie też. Najlepiej

Będę oryginalna - do tej pory nic mi nie 'poleciało', ale u mnie jest
specyficznie.

> A tak w ogóle to podobno ktoś w Polsce ma szkółkę róz angielskichh i
> sprzedaje wysyłkowo. Zna ktoś moze namiar????

Zależy jakich angielskich szukasz. Wysyłkowo sprzedaje szkółka Rosarium
z Poznania www.rosarium.com.pl ale moim, zdaniem konkurencyjny wybór
mają hodowcy z Łodzi, niestety, nie sprzedają wysyłkowo. Czesto bywają
na różnych kiermaszach. Są jeszcze miejsca w Polsce gdzie można kupić
angielki, ale nie wysyłkowo. Wysyłkowo spory wybór jest za naszą
zchodnią granicą.

Pozdrawiam
Baśka

33. Data: 2006-11-16 01:42:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc"

> [...]
> na różnych kiermaszach. Są jeszcze miejsca w Polsce gdzie można kupić
> angielki, ale nie wysyłkowo. Wysyłkowo spory wybór jest za naszą

ja mieszkam w zasadzie prawie w Łodzi, a nie słyszałam aby ktoś tu
angielskie miał - kupowałam je w OBI.
Inna sprawa, ze już sporo lat się nie wgłebiałam w to co nowego dzieje się
na "łodzkim rózanym podwórku"
Wiesz moze u kogo można takowe delicyje nabyć???

--
ewa

34. Data: 2006-11-16 08:07:49

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości

> Wiesz moze u kogo można takowe delicyje nabyć???

Niestety, nie znam personaliów tych hodowców. Ponieważ u nas na kiermaszach
są _zawsze_ , nie zrobiłam śledztwa choć mnie korciło. W tym roku, oprócz
standardów, które można też nabyć w OBI mieli m.inn. Charlesa Austina,
Williama Shakesperae (ale nie 2000) i Jude the Obscure. Oprócz angielskich
mają ciekawy asortyment z pozostałych grup i co roku różne 'nowości'.
Ostatnio kupowałam u nich odmianowe miniaturki. Jeśli nie uda Ci się ich
namierzyć pocztą pantoflową, nie omieszkam się popytać na kiermaszu
wiosennym, ale to dopiero w maju.

Pozdrawiam
Baśka

35. Data: 2006-11-16 17:09:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Nov 2006 02:42:39 +0100, ewa napisał(a):

> [...]
> na "łodzkim rózanym podwórku"
> Wiesz moze u kogo można takowe delicyje nabyć???

Ana Świecie kwiatów w Skierniewicach nie miewają?

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

36. Data: 2006-11-16 21:58:58

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Ana Świecie kwiatów w Skierniewicach nie miewają?

nie wiem - z 5 lat już na nim nie byłam - odkąd dziecko urodziłam ;)

--
ewa

witam
czy mozna w ogole cos robic...