czy mozna w ogole cos robic...

1. Data: 2006-11-13 00:44:38

Temat: czy mozna w ogole cos robic...
Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ogrodzie, 15 listopada???
jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że zapominam
o czymś ważnym.... o czym???
(opony zmieniłem na zimowe, to nie to:))

moon

--
always hardcore!

2. Data: 2006-11-13 06:02:38

Temat: Re: czy mozna w ogole cos robic...
Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

moon napisał(a):
> w ogrodzie, 15 listopada???
> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że
> zapominam o czymś ważnym.... o czym???

- zakręcić wodę?
- wyłączyć żelazko?
:)

--
Pozdrawiam, Artur.

3. Data: 2006-11-13 08:41:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zapominam
> o czymś ważnym.... o czym???
> (opony zmieniłem na zimowe, to nie to:))

o ogoleniu?
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2006-11-13 09:52:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

moon napisał(a):
> w ogrodzie, 15 listopada???
> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że
> zapominam o czymś ważnym.... o czym???
> (opony zmieniłem na zimowe, to nie to:))

Że to jeszcze nie pora na opatulanie, za wczesnie, czekaj do pierwszych
mrozów.
pozdr, Jerzy

5. Data: 2006-11-13 12:19:55

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

moon wrote:

> w ogrodzie, 15 listopada???
> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że
> zapominam o czymś ważnym.... o czym???
> (opony zmieniłem na zimowe, to nie to:))

Okopczykować róże, budleje i inne takie, zadołowac to co w doniczkach
zostało na zimę, powiesić słoninę dla sikorek na cienkich galązkach,
spuścić wodę z rur, żeby nie popękały - więcej nie pamietam.
Acha, obciąć do zera maliny Polana i zabrać zapomniane piwo z piwnicy :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2006-11-13 12:29:25

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
v >> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że

jak mówią słowa piosenki:
"It's now or never... tralala"

moon

--
always hardcore!

7. Data: 2006-11-13 12:45:51

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

moon napisał(a):
> v >> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że

> jak mówią słowa piosenki:
> "It's now or never... tralala"

Większość drzew bez twojego opatulania przetrwa zime bez szwanku.
Większość drzew z twoim zbyt wczasnym opatulaniem nie przetrwa zimy bez
szwanku.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-11-13 12:48:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> Większość drzew bez twojego opatulania przetrwa zime bez szwanku.
> Większość drzew z twoim zbyt wczasnym opatulaniem nie przetrwa zimy bez
> szwanku.
> pozdr. Jerzy

Zapytaj zające...

9. Data: 2006-11-13 13:42:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> o ogoleniu?

Protestuję!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2006-11-13 13:51:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Protestuję!

Nie ma po co, zawsze dobieraj sobie lub uzgodnij, że ją będziesz nazywał
imieniem żony i używaj tej samej Intymy do swoich klejnotów, a unikniesz
problemów...

asparagus umbellatus
mieszanka traw Sahara
łazi....
Sałata zimowa w altanie
ciekawe iglaste w Rzeszowie (posiadajace szyszki z nasionami)