Sałata zimowa w altanie

1. Data: 2006-11-09 19:05:14

Temat: Sałata zimowa w altanie
Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Hm... Zgodnie z opisem na opakowaniu zasiałem w październiku, jak
podrosło - posadziłem na grządce w tunelu foliowym.
W chwili obecnej sałata ma liście dł. ok. 6-8cm. Ponieważ przyszły chłody,
okryłem wszystko agrowłókniną.
Tylko teraz... co dalej?
Jestem początkującym i nie mam pojęcia co teraz robić. Zostawić tak do
wiosny, czy o czymś nie wiem...?

Pozdrawiam
Rafi

2. Data: 2006-11-09 19:26:00

Temat: Re: Sałata zimowa w altanie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eivubd$n6b$1@nemesis.news.tpi.pl Rafi <robby99@_bez
tego_wp.pl> napisał(a):

> [...]
> chłody, okryłem wszystko agrowłókniną.
> Tylko teraz... co dalej?
> Jestem początkującym i nie mam pojęcia co teraz robić. Zostawić tak

Hejka. Sałata zimowa doskonale daje sobie zimą radę w ogrodzie. :-) U
nas wysiewa się sama z kilku pozostawionych do zakwitnięcia główek, a młode
sadzonki przesadzamy dopiero wczesną wiosną na grządki albo do szklarni.
Pozdrawiam odpornie Ja...cki

3. Data: 2006-11-09 19:39:31

Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> młode
> sadzonki przesadzamy dopiero wczesną wiosną na grządki albo do szklarni.

Dziękuję za odpowiedź :)
Czyli:

...nie robić nic? A co z podlewaniem? (przypomnę, że to tunel foliowy)

4. Data: 2006-11-09 20:45:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ej00b6$s09$1@nemesis.news.tpi.pl Rafi
<robby99@_beztego_wp.pl> napisał(a):

> ...nie robić nic? A co z podlewaniem? (przypomnę, że to tunel
> foliowy)

Hejka. Teraz podlej porządnie (ale nie po liściach) a w zimie przykryj
ją śniegiem. :-)
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

ciekawe iglaste w Rzeszowie (posiadajace szyszki z nasionami)
ciekawe iglaste w Rzeszowie
Sto lat...
co to za roślinka?
obiecałam Wam fotkę