obiecałam Wam fotkę

1. Data: 2006-11-08 12:11:56

Temat: obiecałam Wam fotkę
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak ślicznota wyjdzie i wyszła!
Już dawno, tylko mialam awarię kompa i nie mogłam pokazać. A potem
zapomniałam ;)

http://img120.imageshack.us/my.php?image=pict0138jq5
.jpg

--
ewa

2. Data: 2006-11-08 12:39:03

Temat: Re: obiecałam Wam fotkę
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
> Jak ślicznota wyjdzie i wyszła!
> Już dawno, tylko mialam awarię kompa i nie mogłam pokazać. A potem
> [...]

Nie na temat, ale włącza mi się masa pop-upów - sugestia nieśmiała, czy nie
mogłabyś zdjęć wieszać np. na fotogalerie.pl?

I o co chodzi z tą fotką, bo też już zapomniałam? ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-11-08 13:24:16

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> Nie na temat, ale włącza mi się masa pop-upów - sugestia nieśmiała, czy
nie
> mogłabyś zdjęć wieszać np. na fotogalerie.pl?

w sumie powinnam sie dogrzebac weszcie do swojego logina na fotoogaleriach.
Przed naprawą kompa prawie wszystko pościagałam na płyty, potem dwa miesiące
byłam bez kompa, wymiana oprogramowania - i pozapomniałam masę rzeczy.
Wszystko gdzies jest ale najpierw trzeba sobie o tym przypomniec ;)

> I o co chodzi z tą fotką, bo też już zapomniałam? ;)

były jakies rozmowy o płazach i wyszo na to, że grzebiuszkę niełatwo
spotkać.A ze u mnie ich troche mieszka przed domem to obiecałam cyknąć
fotkę, jak która wylezie spod krzaczka :)

--
ewa

4. Data: 2006-11-08 16:58:06

Temat: Re: obiecałam Wam fotk
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa"

> były jakies rozmowy o płazach i wyszo na to, że grzebiuszkę niełatwo
> spotkać.A ze u mnie ich troche mieszka przed domem to obiecałam cyknąć
> fotkę, jak która wylezie spod krzaczka :)

A w jakim rejonie Polski (?) mieszkasz że masz tak szanownych
mieszkańców ?

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-11-08 17:46:07

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:
> były jakies rozmowy o płazach i wyszo na to, że grzebiuszkę niełatwo
> spotkać.A ze u mnie ich troche mieszka przed domem to obiecałam cyknąć
> fotkę, jak która wylezie spod krzaczka :)

Super - rozgladam się za nimi od paru lat, ale widać nie występują w
mojej okolicy.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

6. Data: 2006-11-08 19:53:00

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <

> A w jakim rejonie Polski (?) mieszkasz że masz tak szanownych
> mieszkańców ?

we wśródku czyli pod Łodzią :)

--
ewa

hortensje zimą
owoce aktinidii i pigwy
aktinidia
poszukuje drzewek wisni i porzeczki do szczepienia
sosenka