sosenka

1. Data: 2006-11-06 12:44:55

Temat: sosenka
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

sosenkę w doniczce przywlókł mój małzonek od jakowejś klientki.
Podobno u niej w ogrodzie piękną kolumnę tworzyła (2,5 m wys i z pół metra
szerokości). Ta jest dzieckiem z siewki.
O to, co to za sosna, nie ma szansy dopytać. Przywlókł to w wakacje, nie
pamięta od kogo, mnie wtedy nie było, a ja dopiero teaz odkrylam nową
doniczkę w ogrodzie.
Osoba która ją podarowała podobno ma inną wiekszą siewkę, która powtórzyła
cechy matecznej.
Jam coś nieufna i chciałabym rady. Powtórzy czy nie? Bo nie chciałabym
gdzieś w reprezentacyjnym miejscu wsadzić pinus sylvestris, a potem nie mieć
serca by wyrwac chwasta.
Mogę cyknąc fotkę.

--
ewa

2. Data: 2006-11-06 14:20:52

Temat: Re: sosenka
Od: "Jagoda" <n...@s...ye> szukaj wiadomości tego autora

> Jam coś nieufna i chciałabym rady. Powtórzy czy nie? Bo nie chciałabym
> gdzieś w reprezentacyjnym miejscu wsadzić pinus sylvestris, a potem nie
> [...]

Cyknij fotke :-) ale na litosc nie mow ze to chwast!
Jagoda

3. Data: 2006-11-06 16:47:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jam coś nieufna i chciałabym rady. Powtórzy czy nie? Bo nie chciałabym
> gdzieś w reprezentacyjnym miejscu wsadzić pinus sylvestris, a potem nie

Jeśli to była sosna pospolita 'Fastigiata' - dość popularna odmiana, to też
mam siewkę, roczną, w tej chwili w doniczce. Zostawiłam, żeby poobserwować
właśnie, czy powtórzy cechy. Za jakieś 5-6 lat odpowiem :D

A sosny są tak piękne (i można przycinać), że jeśli miałabym miejsce, to nie
wahałabym się przed posadzeniem.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2006-11-06 20:31:13

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <

> O to, co to za sosna, nie ma szansy dopytać. Przywlókł to w wakacje, nie
> pamięta od kogo, mnie wtedy nie było, a ja dopiero teaz odkrylam nową
> doniczkę w ogrodzie.

No to niezła była wtedy impreza skoro nic nie pamięta ;-)))

Serdecznie Miłka

5. Data: 2006-11-06 22:28:20

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz"

> Pochwalić, że przynosi sadzonki a nie wynosi :-)

przynosi, przynosi... 4 czy 5 sporych drzewek przytargał gdzies z jakiejs
szkółki między Łodzią a Warszawą.
Najgorsze, że bez podpisów :(
Jedna to wiśnia japońska - gałęzie zwisające, pokrój w tej chwili
parasolowaty, druga amanogawa, migdałka i głoga P Scarleta sama
rozpoznałam, ale jabłoń nadal mnie nurtuje - już chyba o niej tu pisałam -
ma mieć bardzo ciemne czerwone liście i ciemne kwiaty. Ciekawe jakie owoce
;)

--
ewa

6. Data: 2006-11-06 22:43:38

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:
> Użytkownik "ewa" <

> No to niezła była wtedy impreza skoro nic nie pamięta ;-)))

Pochwalić, że przynosi sadzonki a nie wynosi :-)

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2006-11-07 04:52:53

Od: Ryba <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa napisał(a):

> rozpoznałam, ale jabłoń nadal mnie nurtuje - już chyba o niej tu pisałam -
> ma mieć bardzo ciemne czerwone liście i ciemne kwiaty. Ciekawe jakie owoce

Może Malus 'Royality'.

Pozdrawiam, Artur.

8. Data: 2006-11-07 07:42:50

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedna to wiśnia japońska - gałęzie zwisające, pokrój w tej chwili
> parasolowaty,

"Kiku-shidare"

http://66.39.46.24/exp/cherries/album_kikushidare.ht
ml

http://www.detuinplantensite.nl/N_frame.html?http://
www.detuinplantensite.nl/N_art_2021.html

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2006-11-07 10:15:52

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <

> Cyknij fotke :-) ale na litosc nie mow ze to chwast!
> Jagoda

cyknę jutro:)
"Wyrwać chwasta" to cytat z "Psów" ;) napisałam przecież że nie miałabym
serca ;)P

--
ewa

10. Data: 2006-11-07 10:18:26

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński"

> "Kiku-shidare"

> [...]

tak, to chyba ona, bo nawet kwiatki sie zgadzają ;)
Dzięki :)

--
ewa

zapomniana lawenda