Sadzenie drzew po pierwszych mrozach

1. Data: 2006-11-05 16:58:22

Temat: Sadzenie drzew po pierwszych mrozach
Od: "dacz" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
spóźniłem się z sadzeniem owocowych, śniegu po pas (białystok).Czy można
jeszcze sadzić, jak będzie odwilż?
Darek

2. Data: 2006-11-05 17:09:06

Temat: Re: Sadzenie drzew po pierwszych mrozach
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dacz" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> spóźniłem się z sadzeniem owocowych, śniegu po pas (białystok).Czy
można
> jeszcze sadzić, jak będzie odwilż?
> Darek

Sadzić
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2006-11-05 19:36:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba napisał:
> Użytkownik "dacz" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> można

> Sadzić

Tylko nie zapomnij o kopczyku z ziemi

Pozdrawiam, Barbara

4. Data: 2006-11-05 23:01:22

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam;
> spóźniłem się z sadzeniem owocowych, śniegu po pas (białystok).Czy można
:)
Jesli sprawa dotyczyla sadzonek drzewek owocowych z golym korzeniem
TO DOTYCHCZAS BYLO ZA WCZESNIE na sadzenie
bowiem dopiero teraz w listopadzie sadzonki w sposob naturalny koncza
wegetacje
:)
To, ze byly one dostepne w handlu juz od wrzesnia oznaczalo,
ze mialy mechanicznie lub chemicznie usuniete liscie .
Ani jedno ani drugie nie sluzy sadzonkom
Jak mawiaja posiadacze sadow:
Kto zbyt wczesnie posadzi ten wiosna kolejne dosadzi ...

:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2006-11-06 08:15:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eilqm4$g19$1@nemesis.news.tpi.pl _hehehe
<s...@s...pl> napisał(a):
> [...]
> ze mialy mechanicznie lub chemicznie usuniete liscie .
> Ani jedno ani drugie nie sluzy sadzonkom

Hejka. Czy to oznacza, ze szkółki drzew owocowych w ten sposób budują
wizerunek swojej firmy? ;-)

> Jak mawiaja posiadacze sadow:
> Kto zbyt wczesnie posadzi ten wiosna kolejne dosadzi ...

A jaką masz pewność, że wiosną nie kupisz drzewek, które nie zostały
sprzedane jesienią? :-(
Ponieważ dość długo szukałem Konferencji na pigwie, to w tym roku
zaryzykowałem i kupiłem sadzonkę na początku września.
Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

6. Data: 2006-11-06 11:00:02

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:
>:)
>>

> Hejka. Czy to oznacza, ze szkółki drzew owocowych w ten sposób budują
> wizerunek swojej firmy? ;-)

Czasami zdaje się obowiązuje zasada
" kto pierwszy ten sprzeda więcej".
Widziałam na początku października drzewka owocowe z niedokładnie
oberwanymi liśćmi a niecierpliwi kupujący byli szczęśliwi,
bo na początku sprzedaży jest w czym przebierać.

Pozdrawiam, Barbara

7. Data: 2006-11-06 15:35:25

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:eilqm4$g19$1@nemesis.news.tpi.pl _hehehe
>>
> Hejka. Czy to oznacza, ze szkółki drzew owocowych w ten sposób budują
> wizerunek swojej firmy? ;-)
:)))))
najczesciej wizerunek jest na dalszym tle
a bardziej liczy sie chec czy tez czesto koniecznosc zarobienia
:)
a tak jak napisala ponizej Basia :
im predzej zaczniesz sprzedawac to wiecej sprzedasz
:)
producenci majacy wieloletnie umowy na sadzonki ze stalymi odbiorcami
nie robia takich numerow
ze we wrzesniu maja juz bezlistne sadzonki z golym korzeniem
:)
takie cuda mozliwe sa u mniejszych producentow
nastawionych na drobne sklepiki i detal
:)

> A jaką masz pewność, że wiosną nie kupisz drzewek, które nie zostały
> sprzedane jesienią? :-(
:)))
o ile nie jestes pewnym
to wyjsciem do ktorego powinien zrestza zmierzac handel sadzonkami
jest kupowanie sadzonek juz ulistnionych a czesto juz z owocami w donicach
:)
> Ponieważ dość długo szukałem Konferencji na pigwie, to w tym roku
> zaryzykowałem i kupiłem sadzonkę na początku września.
> Pozdrawiam marketingowo Ja...cki
:)
marketingowo pochwale sie
ze bede mial w tym roku w swojej ofercie na pigwie Bonitte
ktora jest krzyzowka gruszy europejskiej z grusza azjatycka

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawy.rwi.pl/

8. Data: 2006-11-06 15:38:33

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oberwanymi liśćmi a niecierpliwi kupujący byli szczęśliwi,
> bo na początku sprzedaży jest w czym przebierać.
:))))
ja uwazam,
ze jesli ktos nas w jednym oszukuje
to w innym, ze jest to sadzonka tego co szukamy i za placimy
tez nie mozna temu komus wierzyc

9. Data: 2006-11-06 16:23:06

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> sklep: http://trawy.rwi.pl/

Teraz już wiem gdzieżeś to bywał gdyś na grupie nie bywał.
:-))
Gratulacje.
:-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2006-11-06 17:15:43

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Teraz już wiem gdzieżeś to bywał gdyś na grupie nie bywał.
> :-))
> Gratulacje.
:)
stronke robil na tyle ile umial Synus
zima mam nadzieje znalesc troche czasu na nia
:)
ja w tym roku zaczalem budowe domu na Ponderozie
:)
na foto ponizej widac moja piwniczke na wino w nowym domku
http://trawy.rwi.pl/images/dom/winiarnia.jpg
:)
dzis zakonczylem mniej wiecej grubsze prace na budowie na ten rok
wylaniem betonu na stropie miedzy pietrami
:)
na dzis wyglada to tak
http://trawy.rwi.pl/images/dom/Pict0806.jpg
ale pare dni temu zrobilem bardziej ogrodowe ujecie
http://trawy.rwi.pl/images/dom/Pict0798.jpg
:)
z tego miejsca strzelilem tez i taka foke swojego 'trawnika matecznika'
http://trawy.rwi.pl/images/trawy/trawnik.jpg
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal