Czosnek w zalozeniu ogrodowym

1. Data: 2006-11-04 13:44:24

Temat: Czosnek w zalozeniu ogrodowym
Od: "KARO" <k...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Czosnek w bylinowym ogrodzie ozdobnym ("Allium giganteum" i "Allium
molly") - jak go stosować? Jako tło roślinne? Jako dominantę? Na
rabaty czy swodobne założenia naturalne typu łąka?

Może ktoś wie, gdzie szukać zdjęć z ogrodami czosnkowymi? (bo samych
ilustracji w/w rodzajów allium jest jest mnóstwo, a nie tylko o to mi
chodzi)

--
KARO(lina)

2. Data: 2006-11-04 14:13:25

Temat: Re: Czosnek w zalozeniu ogrodowym
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KARO" <k...@b...org> napisał w wiadomości
> Czosnek w bylinowym ogrodzie ozdobnym ("Allium giganteum" i "Allium
> molly") - jak go stosować? Jako tło roślinne? Jako dominantę? Na
> rabaty czy swodobne założenia naturalne typu łąka?

Kwestia gustu:) U mnie czosnek giganteum rośnie i rozsiewa się między
ozdobnymi krzewami i wysokimi bylinami (astry, wajgele, laurowiśnia,
perukowiec, róże). Zaś moly daję na przodzie rabat, gdzieś w okolice floksów
szydlastych i rogownic.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-11-05 12:23:44

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

KARO napisał(a):
> Czosnek w bylinowym ogrodzie ozdobnym ("Allium giganteum" [...]

Pięknie wygląda jako wyspa na trawniku.
pozdr. Jerzy

Carpenteria
A to wiśnia