czy mozna w ogole cos robic...

11. Data: 2006-11-13 14:58:50

Temat: Re: czy mozna w ogole cos robic...
Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Większość drzew bez twojego opatulania przetrwa zime bez szwanku.
> Większość drzew z twoim zbyt wczasnym opatulaniem nie przetrwa zimy
> bez szwanku.

powiedz to cholernym zajączkom!
:))

moon

always hardcore!

12. Data: 2006-11-13 15:37:37

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon"

> jadę na wiochę opatulić drzewka, ale coś mi kołacze z tyłu łba, że
zapominam
> o czymś ważnym.... o czym???
> (opony zmieniłem na zimowe, to nie to:))

Zatankować !?

;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2006-11-13 19:24:03

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Okopczykować róże,
zrobione

>budleje i inne takie,
inne takie zrobione,

zadołowac to co w doniczkach
> zostało na zimę,
nie mam doniczek.

powiesić słoninę dla sikorek na cienkich galązkach,
tego nie robie bo mi się nie chce:)

> spuścić wodę z rur, żeby nie popękały - więcej nie pamietam.
to podstawa, już spuszczone wszystko.

> Acha, obciąć do zera maliny Polana i zabrać zapomniane piwo z piwnicy

KURDE! PIWO!
wiedziałem, że o czymś zapomniałem!!!

moon

--
always hardcore!

asparagus umbellatus
mieszanka traw Sahara
łazi....
Sałata zimowa w altanie
ciekawe iglaste w Rzeszowie (posiadajace szyszki z nasionami)