Re: A smardze u czeskiego ogrodnika ciągle rosną...

1. Data: 2004-04-26 10:00:32

Temat: Re: A smardze u czeskiego ogrodnika ciągle rosną...
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zenit" <o...@p...onet.pl> wrote in
news:21a8.0000005b.408b8d94@newsgate.onet.pl:

> Ja niestety nie mam swojego ogrodu dlatego zmuszony jestem szukać
> smardzy tam gdzie one dziko rosną &#8211; w słowackich lasach &#8211;
> relacja foto z sobotniego pleneru na stronie
> http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/smardze_24_04_04
.htm zapraszam
> Zenit www.NaGrzyby.pl

No.. jak szukasz, zeby pozrec, to szukaj u nich, bo nasze chronione.
Ale hurtowe lub polhurtowe ilosci smardzow widywalam w Tatrach,
Pieninach, Niecce Nidzianskiej (tam tambylcy koszami nosili), na Wolinie
i wogole w jeszcze paru miejscach. Zeby _popatrzec_ na smardze nie
trzeba miec ogrodu...
Pozdrowienia - Ewa Sz. aktualnie z 2 smardzami