Re: A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.

From: "Ligeia" <e...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: A takie pytanie od ogona - czego nie znosicie.
Date: Wed, 16 Jun 2004 12:19:23 +0200

Sowa wrote:
> Bo ja mam, i tak się zastanawiam czy to bardziej powszechne jest.
> Serdecznie nie znoszę kosmetyków:
> Avonu (bo uważam że ich jakość opiera się głównie na reklamie i
> snobistycznej formie sprzedaży),

Ja Avon lubię, chociaż stosuję bardzo niewiele z ich kosmetyków. Głównie
żele pod prysznic. Faktycznie jakość jest nienajlepsza, ale przynajmniej
adekwatna do ceny.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw