Re: A teraz na odwrót:)

1. Data: 2003-02-22 11:09:30

Temat: Re: A teraz na odwrót:)
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Na co najpierw patrzy kobieta widzac po raz pierwszy faceta.:)

Zęby. Zdecydowanie zęby. Fajnie też jak ma "mocną" żuchwę. I nie jest za
chudy. To tak - tylko odnośnie tego, co można zobaczyć - na pierwszy rzut
oka. Ale dla mnie chyba ważniejszy jest "pierwszy rzut ucha". Taaaak,
"radiowy", prawdziwie męski głos....
Monika

1. Data: 2003-02-22 11:44:46

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam koci glosik:))))),mam rece jak u kotka:)))),jestem miluski:))) i
wysportowany:)))) moze byc ?????

Marcin

Użytkownik "Monika "mitek"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał w
wiadomości news:20030222110930.28E4.0.NOFFLE@kreml.dom.pl...

1. Data: 2003-02-22 12:08:40

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kotek <k...@g...pl> napisał(a) w artykule
<b37nq9$2shd$1@news2.ipartners.pl>...
> A ja mam koci glosik:))))),mam rece jak u kotka:)))),jestem miluski:))) i
> wysportowany:)))) moze byc ?????

NTG. pl.rec.zwierzaki.

Re: Panowie i solarium...
Wrażenia po użyciu podkładu MAriza