A teraz z calkiem innej beczki..

1. Data: 2001-09-17 18:15:39

Temat: A teraz z calkiem innej beczki..
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Przez ostatnie kilka dni zycie bylo dosc dziwne w naszym kraju. Po 2-3
dniach ogladania i sluchania smutnych wiadomosci, wylaczylismy
telewizor, radio, gazety i przez cztery dni oddalismy sie radosciom
remontu. Z doswiadczenia wiedzialam, ze nic nie wykancza mnie fizycznie
tak, jak kladzenie kafli, czy malowanie sufitu. Sen, przerywany i prawie
nieobecny przez pierwsze kilka nocy po ataku, zwalal mnie z nog po 14
godzinach pracy. Maz mial akurat urodziny, wiec jako prezent urodzinowy
wyremontowalismy mu jego biuro. Laczylo sie to z wyniesieniem ogromnej
ilosci ksiazek i papierow, tudziez wielkich ciezkich mebli i
rozprowadzeniem ich po calym domu. Wczoraj wyschly fugi w meksykanskich
kaflach, i dzis zaczynamy wracac do zycia. Ludzie juz tak nie
histeryzuja, jak w zeszlym tygodniu, telewizja wrocila do normy, tylko w
Nowym Yorku jest najgorzej. Moja przyjaciolka Cindy przesyla mi
codzienny, krotki reportaz o tym, co sie dzieje w miescie i jestem z nia
mysla, jesli nie uczynkiem. Choc oboje oddalismy krew i wplacilismy
pieniadze do Czerwonego Krzyza...

Slonce swieci, ogrod kwitnie, psy liza mnie po twarzy, i nagle ogarnela
mnie ochota na pieczenie i gotowanie, po raz pierwszy od zeszlego
tygodnia.

Co proponujecie na obiad? Chcialabym zrobic cos polskiego, ale zeby nie
zajelo mi pol dnia. Pierogi odpadaja. Niestety.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-09-17 18:20:23

Temat: Re: A teraz z calkiem innej beczki..
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co proponujecie na obiad? Chcialabym zrobic cos polskiego, ale zeby nie
> zajelo mi pol dnia. Pierogi odpadaja. Niestety.

ciesze sie ze wracacie do normalnosci.

moze kopytka i grzybowy sosik, tak tylko polecam bo sama musze jutro zrobic
(dostalam od kolezanki sporo obgotowanych juz grzybow)
pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-17 18:29:05

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> moze kopytka i grzybowy sosik, tak tylko polecam bo sama musze jutro zrobic
> (dostalam od kolezanki sporo obgotowanych juz grzybow)

Dziwnie sie przyznac, ale nigdy nie robilam kopytek! Czy robi sie je z
gotowanych kartofli z dodatkiem maki i jajek?

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-09-17 18:41:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziwnie sie przyznac, ale nigdy nie robilam kopytek! Czy robi sie je z
> gotowanych kartofli z dodatkiem maki i jajek?
>
> Magdalena Bassett

to proste:)
ugotuj ziemniaki, przemiel lub przecisnij ptrzez praske, ostudz. dodaj 1
jajko i mąki ile sie wgniecie, tak na oko to ok. 3/4 szkl.
uformuj walki, potnij na czesci i siup na wrzątek, jak wyplyna to wyciagnij.
jeny, jak ja lubie kopytka! twoja rodzina moze tez polubi...
pozdrawiam
Mechcia

a do tych kopytek to juz mozesz dac sos jaki chccesz, kapuste zasmazaną albo
polac cebulka zarumieniona badz boczuszkiem chrupiacyym

1. Data: 2001-09-17 19:02:01

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-17 19:03:48

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl> a écrit dans le message :
9o5g3l$c6l$...@n...tpi.pl...

> [...]
albo
> polac cebulka zarumieniona badz boczuszkiem chrupiacyym

A ja Ci polecam sledzie w occie (rollmopsy), z kleksem (jak najtlustszej)
smietany, na przystawke... do tego po kartofelku w mundurkach (w
mundurku?)....
(+ ewentualnie i fakultatywnie, maly kieliszek czystej wodki, prosto z
zamrazalnika)

bardzo, bardzo goraco pozdrawiam

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-17 19:12:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Nieustajaco szare kluchy z kapusta ;-) Tylko, ze u was cieplo pewnie - to
> jest potrawa na chlodne dni. Roboty przed nieduzo ale po duzo mycia.
> Herbatka

oj Herbatko przypomnialas mi o kluchach szarych!
teraz mam dylemat czy jutro kopytka czy kluchy...

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-17 19:38:53

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla <m...@n...pl> a écrit dans le message :
9o5hu7$oo7$...@n...tpi.pl...

> oj Herbatko przypomnialas mi o kluchach szarych!
> teraz mam dylemat czy jutro kopytka czy kluchy...

Jak mowia prawdziwi marksisci : zrob synteze !

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-17 21:46:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

psze pani! a co to szare kluchy?

Krysia

wiem, ze jestem ignorantka w sprawie szarych kluch, ale wole sie
zapytac niz, jak cos swisnie mi kolo ucha to sie okaze szarym
kluchem (szara klucha) a ja nawet nie bede o tym wiedziala...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-17 23:09:21

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:

>Dziwnie sie przyznac, ale nigdy nie robilam kopytek! Czy robi sie je z
>gotowanych kartofli z dodatkiem maki i jajek?

..taaak. Albo zrób śląskie z mąką kartoflaną. Albo knedle ze
śliwkami i cynamonem. Albo jakies pyzule z polskich dróżek.

AgataW.

Cafe Za Słupem
Przepis na meksykanskie taco
Salatka z soczewicy