Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 7 Oct 2018 17:34:23 -0700 (PDT)
Subject: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 10 września 2018 09:11:28 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To, że tak zeznała, nie oznacza, że tyle wprowadziła. Megalomania u
> niektórych ludzi osiąga gigantyczne rozmiary. Poczytaj posty ikselki, to
> zrozumiesz.
> I co to jest tysiąc agentów w USA? W samej Polsce klechów jest ok. 30 tys.

40% ksiezy za czasow komuny zostalo na ich wytyczne wprowadzone do Kosciola.
teraz tez poklosie tego. i jakkolwiek z Kosciolem bym sie nie sprzeczal\we sprawach
istotnych, to nigdy, podkreslam nigdy, nie bede jego przeciwnikiem.
choc roznice miedzy Kosciolem a Bogiem zawsze, naprawde zawsze, podkrewslal
bede, chyba ze tych roznic juz nie bedzie.
i to jest dosc latwe; tylko czare nieudawanej goryczy trzeba przelknac.

piuszecie aleppa i inne nieudawane. nieudawane sa dla nich - co o sobie moz4ecie
powiedziec?