A wy tu sie dalej krecicie w kolko...

31. Data: 2013-02-13 10:41:45

Temat: Re: A wy tu sie dalej krecicie w kolko...
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 09:43, m...@g...com wrote:
> [...]
debilizmie, chocby o wlasnym, ale wypowiedz publiczna zeby byla rzetelna wymaga
poparcia doglebna wiedza i doswiadczeniem branzowym, wiec nawet o sobie -na twoim
miejscu- nie twierdzilbym niczego pohopnie... ;)

w nimbie autorytetu spolecznego- zawsze bedzie tylko twoim wlasnym stwierdzeniem
osobistym. I dla innych rowniez powinno takim byc-o ile sa odporni na mity spoleczne.
Stwierdzenie spoleczne to konwencja wtorna, wiec odrealniona, mityczna, wrecz
mitomanska. Milego dalszego patrzenia we wlasne odbicie... ;)

> I znow mowisz jedynie o sobie...do siebie...

No jak wszyscy mówią zaburzony buraku tylko przez lustro ,to tym samym
na ulicy każdy gada do ciebie, bo nic innego przecież nie mogą

32. Data: 2013-02-13 23:52:21

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 lutego 2013 09:41:25 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> A ty chcesz i nie mozesz? ;P

Wyżej dupki nie podskoczę, ale chcieć to i chciałbym.
Pytanie - gdzie mam dupkę?!

33. Data: 2013-02-14 06:52:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

.
>Pytanie - gdzie mam dupkę?!
Ty to masz dylematy:-)))))))
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

34. Data: 2013-02-16 08:49:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 lutego 2013 00:52:21 UTC+1 użytkownik tren R napisał:

> Wyżej dupki nie podskoczę, ale chcieć to i chciałbym.
>
> Pytanie - gdzie mam dupkę?!

Za stary jestes na bajeczki o "byciu jak dziecko"?
Wszak dupke masz tam gdzie usiadziesz ;P

35. Data: 2013-02-16 08:50:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 lutego 2013 07:52:03 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> .

> Ty to masz dylematy:-)))))))

prosty dylemat-dobry dylemat ;)

36. Data: 2013-02-16 12:03:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

ps.com...

>prosty dylemat-dobry dylemat ;)

Czasem prosty dylemat jest pozornie tylko prosty a jego rozwiązanie potrafi
być bardzo odkrywcze. A w ogóle- co u Ciebie, Yks vel...anagram?

37. Data: 2013-02-16 22:29:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 lutego 2013 11:41:45 UTC+1 użytkownik Nemezis napisał:

> [...]
>

> No jak wszyscy mówią zaburzony buraku tylko przez lustro ,to tym samym
>
> na ulicy każdy gada do ciebie, bo nic innego przecież nie mogą

raczej "kazdy gada do siebie"...zwlaszcza zabuzone buraki, w innych widzac tylko
wlasne odbicie ;P

38. Data: 2013-02-16 22:32:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 lutego 2013 13:03:22 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
ps.com...

> Czasem prosty dylemat jest pozornie tylko prosty a jego rozwiązanie potrafi

swiat jest prosty jak cep, a ze najtrudniej dostrzec genialna prostote to i
owszem...jest to odkrywcze

Kiedy Polak" podziękuje "klerowi?
Oni nie poszli do kościoła z głupoty, poszli z nienawiści.
Dla wszystkich 'pro-life' którzy chcą zmuszać do rodzenia dzieci ...
Dla XL.
Sposób na wkucie co by w nocy o północy