Sposób na wkucie co by w nocy o północy

1. Data: 2013-01-29 23:42:13

Temat: Sposób na wkucie co by w nocy o północy
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest problem. Potrzebuję wkuć na pamięć pewną tabelkę o złożoności
powiedzmy tablicy Mendelejewa. Wartości w tabelce tworzą pewną
zależność. Nie jest to zależność stricte matematyczna, coś na zasadzie
sekwencji elementów. Problem polega na tym, że potrzebuję znać każdy
element tej tabelki w oderwaniu od otoczenia. Posłużę się przykładem.
Chcemy opanować tabliczkę mnożenia tak aby na każde pytanie mieć gotową
odpowiedź. Jeśli spytają nas ile to jest 8*8, to od ręki musimy wiedzieć
że to jest 16.2, a nie dedukować w stylu 8*8 to 7*8+8 bo akurat
pamiętamy ile to jest 7*8 i umiemy dodawać.

Oczywiście gdy podszedłem za pierwszym razem do nauczenia się tego,
nauczyłem się tego właśnie na zasadzie zależności. Po dwóch tygodniach
wykorzystywania przerwy na fajkę do wkuwania ... już hapi że się udało,
a tu klops. Na pytanie, jaki jest 15 element tabelki - pustka w głowie i
alllejakto ?? :))

Jest tu może ktoś kto się nie uczył w szkole tylko zakuwał i podzieli
się doświadczeniem ? :)

Dębska

2. Data: 2013-01-30 12:21:36

Temat: Re: Sposób na wkucie co by w nocy o północy
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-30 00:42, Przemysłąw Dębski pisze:
> [...]
> alllejakto ?? :))
>
> Jest tu może ktoś kto się nie uczył w szkole tylko zakuwał i podzieli

Jesteś tu i widzisz mnie ? Mój serwer chyba trochę niszowy jest i część
osób nie widzi postów...

Generalnie da się to zrobić dość elegancko, korzystając np. z metody
Wojakowskich.

Musisz wpierw cyfry przełożyć na obrazki.

Np. wg. takiego schematu:
0 - z
1 - j
2 - d
3 - t
4 - cz
5 - s
6 - b
7 - ł
8 - f
9 - g

Żeby z liczby 15 zrobić obrazek - składasz sobie jakiś wyraz, zazwyczaj
korzysta się z szablonów, ale bez problemu możesz sobie sam wymyślić,
np. JuStynka (i tu przed oczami staje Ci ta ...).

Potem się zastanawiasz, co ta Justynka ma na sobie albo trzyma w rękach,
np. ma na sobie tylko SweTerek, co oznacza liczbę 53.

Tak zapamiętujesz przyporządkowanie 15 -> 53.
Musisz sobie tylko poświeczyć pierwszy krok - czyli jak z liczby przejść
na symbol (indeks w tablicy), stworzyć jakiś własny ciąg indeksów, np.
Jar - 1
Dach - 2
Tor - 3
JaJko - 11
JuDasz - 12
..
DaCZa - 24 ....

Potem pod te indeksy możesz sobie podklejać cokolwiek

3. Data: 2013-02-01 23:32:16

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysłąw Dębski pisze:
> [...]
> alllejakto ?? :))
>
> Jest tu może ktoś kto się nie uczył w szkole tylko zakuwał i podzieli

Pieprzyć o złym KK i aborcji to każdy, cała prawda o was skrytokujony -
na niczym się nie znacie wy cmokaczolizacze biskupiego pierścienia,
sprawcy nie jednego squirtu :P

Dębska

4. Data: 2013-02-02 03:55:45

Od: Ruda102 <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-02 00:32, Przemysłąw Dębski pisze:

> Pieprzyć o złym KK i aborcji to każdy, cała prawda o was skrytokujony -
> na niczym się nie znacie wy cmokaczolizacze biskupiego pierścienia,
> sprawcy nie jednego squirtu :P
>
> Dębska

Poszukaj odpowiedzi zażółconego, co się skrył za złym serwerem..

5. Data: 2013-02-02 07:58:35

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruda102 pisze:

> Poszukaj odpowiedzi zażółconego, co się skrył za złym serwerem..

Dzięki Ruda, ninejszym wyłączam Ciebie i kitajca spod mocy mej obelgi :)

Dębska

6. Data: 2013-02-02 08:03:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki Ruda, ninejszym wyłączam Ciebie i kitajca spod mocy mej obelgi :)

Wot, korwinista.

7. Data: 2013-02-02 10:16:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Pieprzyć o złym KK i aborcji to każdy, cała prawda o was skrytokujony -
> na niczym się nie znacie wy cmokaczolizacze biskupiego pierścienia,

Ja tu odpisywałem, ale w pracy używam dziwnego serwera i widzę, że
większość osób tego potem nie widzi.
Skopiuję jeszcze raz, tylko muszę to wydobyć...

8. Data: 2013-02-02 12:18:03

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

np. ma na sobie tylko SweTerek, co oznacza liczbę 53.

Tak zapamiętujesz przyporządkowanie 15 -> 53.
Musisz sobie tylko poćwiczyć pierwszy krok - czyli jak z liczby przejść

9. Data: 2013-02-04 22:35:39

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Jesteś tu i widzisz mnie ? Mój serwer chyba trochę niszowy jest i część
> osób nie widzi postów...

Widzę widzę - dzięki. Tylko cholerka nie mam czasu teraz żeby się zająć
tematem.

Dębska

10. Data: 2013-02-14 14:54:09

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Feb 2013 08:58:35 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Dzięki Ruda, ninejszym wyłączam Ciebie i kitajca spod mocy mej obelgi :)

Bujaj się rasistko :P

M.

Szalone noce księży gejów. I po co ta obłuda?
A to krowa wlasnie
Poruszenie
? Niemożlwe. Jeszcze nie ma wątku o .... ?
Po co tacy żyją?