AA Aqua Zen w GDAŃSKU

1. Data: 2002-12-18 00:25:41

Temat: AA Aqua Zen w GDAŃSKU
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam 3miejszczan,
Czy chodząc po sklepach nie natkneliście sie gdzies w Gdansku na nowa linie
AA Aqua Zen?
W Sopocie jest sklep firmowy Oceanic. Co prawda nie chce mi sie tam za
bardzo jechac, ale moze ktos z Was byl i skusi mnie atrakcyjnymi cenami,
albo dużym wyborem???...to się przemogę i pojadę. Tam pewnie będzie.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-18 09:04:05

Temat: Re: AA Aqua Zen w GDAŃSKU
Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:

> Witam 3miejszczan,

Hej! :)

> [...]
> bardzo jechac, ale moze ktos z Was byl i skusi mnie atrakcyjnymi cenami,
> albo dużym wyborem???...to się przemogę i pojadę. Tam pewnie będzie.

A gdzie dokladnie w Sopocie znajduje sie ten ich sklep firmowy?

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-18 09:06:48

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:
> Witam 3miejszczan,
> Czy chodząc po sklepach nie natkneliście sie gdzies w Gdansku na nowa linie
> AA Aqua Zen?

Jest taki maly sklepik na poczatku Dlugiej, maja bardzo duzy wybor polskich
kosmetykow, w sobote widzialam tam cala serie AA Aqua Zen.

megi

1. Data: 2002-12-18 09:45:18

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sklep firmowy jest w Sopocie na ul. Łokietka 58.
Lepiej wysiąść na Wyścigach, bo jest bliżej.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-18 09:48:11

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosiu, wielkie dzięki!!! Czy ten sklep jest po tej samej stronie co
poczta? (bo już chyba wiem o który chodzi). Mam jeszcze tylko pytanie: nie
wiesz w jakich cenach kształtuje się seria Aqua Zen? Chce kupić krem na noc
+ maseczke i nie wiem ile mamonki mam przygotować...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-18 09:51:13

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał(a) w wiadomości

> Jest taki maly sklepik na poczatku Dlugiej

A gdzie jest początek długiej? Przy Złotej Bramie czy przy Dlugim Targu?
:-)
Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-18 09:57:55

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie początek jest zawsze od Dworu Św. Jerzego, (jak się nazywa ta
brama - zawszę mylę), ale dla tych co mieszkają na Dolnym Mieście, to pewnie
początek jest przy Motławie...;)))
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-18 10:17:13

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Dla mnie początek jest zawsze od Dworu Św. Jerzego,

I słusznie - tamtędzy się własnie, dawnymi czasy, wjeżdżało, ale nie
wszyscy muszą to wiedzieć.

> jak się nazywa ta brama - zawszę mylę

Złota (ze względu na złocone ornamenty), a po drugiej stronie Długiego
Targu - Zielona (ze względu na widok jak kiedyś się rozciagał za tą
bramą).

OK, EOT. :-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Portal Wisznuicki] http://vrinda.net.pl/

1. Data: 2002-12-18 10:17:30

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@p...onet.pl> wrote:
> Sklep firmowy jest w Sopocie na ul. Łokietka 58.
> Lepiej wysiąść na Wyścigach, bo jest bliżej.

Dzieki za informacje :)
A moze ktos zna godziny otwarcia sklepu. Chetni bym sie tam wybrala, a sama pracuje
i nie wiem kiedy bym mogla zdazyc :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-18 10:26:16

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> wrote:
> Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał(a) w wiadomości

> A gdzie jest początek długiej? Przy Złotej Bramie czy przy Dlugim Targu?
> :-)
> Pozdrawiam, Seva.

Przy Zlotej Bramie:-))) To mialam na mysli.
megi

rudosc na chwile
feeria
włosy