Urządzenie do manicure firmy Clatronic.

1. Data: 2002-12-17 19:44:50

Temat: Urządzenie do manicure firmy Clatronic.
Od: "Magdalena" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem tu nowa. Mam do szanownych grupowiczek i grupowiczów pytanie
odnośnie maszynki do manicure firmy Clatronic. Chciałabym sprezentować to
sobie pod choinkę ale nie wiem czy warto. Czy ktoś tego używał? Jak to
urządzenie się sprawuje? Może lepiej nie zawracać sobie głowy i kupić
pilniczek?

Z góry dziękuję. PA

Eulera

1. Data: 2002-12-18 10:00:05

Temat: Re: Urządzenie do manicure firmy Clatronic.
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena wrote:
> [...]
> sprezentować to sobie pod choinkę ale nie wiem czy warto. Czy ktoś
> tego używał? Jak to urządzenie się sprawuje? Może lepiej nie zawracać

Niewarto, niewarto i jeszcze raz niewarto! Piluje slabiutko, nie da sie zbyt
dokladnie i jest tak naprawde kwiatkiem do kozucha...
Jesli moge polecic to zdecydowanie pilniki szklane, sa lepsze od papierowych
bo sie nie scieraja, latwo zachowac higiene i co najwazniejsze nie niszcza
paznokci.

--
pozdr
star

1. Data: 2002-12-18 10:25:11

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> wrote:

> [...]
> bo sie nie scieraja, latwo zachowac higiene i co najwazniejsze nie niszcza

Juz slyszalam cos o tych szklanych pilnikach i zastanawiam sie gdzie je mozna
kupic...

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2002-12-18 11:13:41

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Evik wrote:
> Juz slyszalam cos o tych szklanych pilnikach i zastanawiam sie gdzie
> je mozna kupic...

W wiekszosci sklepow kosmetycznych, ja swoj kupilam akurat w Leclercu o ile
pamietam,
wiec moze w innych hipermarktach tez sa.

--
star

1. Data: 2002-12-18 11:55:17

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> wrote:

> W wiekszosci sklepow kosmetycznych, ja swoj kupilam akurat w Leclercu o ile
> pamietam,
> wiec moze w innych hipermarktach tez sa.

Dzieki! Obawialam sie, ze trzeba bedzie szukac w jakichs specjalistycznych
sklepach...

Evik

1. Data: 2002-12-18 18:17:17

Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz sie wypowaidalam o tym urzadzonku , ale chetenie powtorze, bo wydaja
mi sie ze warto ku przestrodze:
Urządzonko bylo firmy Babyliss, wiecfirma dobra. Ale jego dzialanie
pozostawialo duzo do zyczenia :( Mila sluzyc do scierania stwardnialego
naskorak , to przy mocniejszym przycisnieciu stawalo, nierownosci z
paznokcia a i owszem scieralo ale zarem z paznokciem , a jak paznokcie
odrastaly to byly nierowne bo plytka byla spilowana a to co wyrastoalo nie .
Fuj wygladalo bardzo nieestetycznie. Urzadzenie wrocilo do dystrybutowa a
warszaaie a ja dostalam lokkowke ktora wyladowala u ciotki bo ja nie
potrzebuje . I to cala historia moja i super urzadzenia do paznokci
Pozdrawaim Kasia
k...@k...net.pl

kolor farby do włosów- pomóżcie ;-)
Krosta