adres pewnej strony - pomóżcie

1. Data: 2002-12-17 18:55:23

Temat: adres pewnej strony - pomóżcie
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawane były kiedyś na grupie adresy do stron internetowych o tematyce
kosmetycznej, "urodowej" :)
I była taka jedna stronka, na której był m.in. przewodnik jak zrobić
makijaż, różne artykuły itp. Stronka bardzo kolorowa ale z nieco dziwną
nawigacją. I za nic nie pamiętam jaki był jej tytuł ani adres :) Może któraś
z Was wie o co mi chodzi i zna tę stronkę?

Aha, to NIE jest wizaz.pl :)

Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-17 19:58:55

Temat: Re: adres pewnej strony - pomóżcie
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vaire" <v...@p...gazeta.pl> wrote in message > I była taka jedna
stronka, na której był m.in. przewodnik jak zrobić
> makijaż, różne artykuły itp. Stronka bardzo kolorowa ale z nieco dziwną
> nawigacją.

Może to:
http://www.tylkodlaciebie.pl/index.phtml
Jest kolorowa, jest jak zrobić makijaż i są artykuły:))).

Hanuś

1. Data: 2002-12-17 21:26:09

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
| Może to:
| http://www.tylkodlaciebie.pl/index.phtml
| Jest kolorowa, jest jak zrobić makijaż i są artykuły:))).

Tak, to ta stronka. Dzięki Kasiu! :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::