Rimmel "Stay matte"

1. Data: 2002-12-17 19:58:51

Temat: Rimmel "Stay matte"
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
Mam takie pytanko: Co sądzicie o podkładzie Rimmel'a "Stay matte"???
Kasia

1. Data: 2002-12-18 08:51:04

Temat: Re: Rimmel "Stay matte"
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!!!
> Mam takie pytanko: Co sądzicie o podkładzie Rimmel'a "Stay matte"???

BEZNADZIEJA!!!!
Mialam go, nie dosc, ze w ogole nie byl mat, to jeszcze ostatnio, gdy do
niego siegnelam (bo stal jakies dwa miesiace nieuzywany, bo mam inny), to
teraz mam taka paskudna wysypke na twarzy, ze wszyscy sie pytaja, co mi sie
stalo. "Jak najdalej stad, byle jak najdalej..." - ze tak zacytuje Edyte
Gorniak.
Ja zdecydowanie odradzam, ale moze ktos ma inne zdanie. Kazda skora jest
inna. :)) JEdyne, co mi sie w nim podobalo, to ladny odcien.
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-18 13:38:53

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:atnvik$noa$1@absinth.dialog.net.pl...
> Witajcie!!!
> Mam takie pytanko: Co sądzicie o podkładzie Rimmel'a "Stay matte"???
> Kasia

a ja mam raczej dobre wrazenia z uzywania wyzej wymienionego. co prawda nie
matuje idealnie, ale dosyc dlugo sie trzyma , co przy mojej paskudnej cerze
jest wazne. poza tym ma ladny odcien, nie wyglada jak maska

maja

adres pewnej strony - pomóżcie
zmiana koloru włosów
wysuszone dłonie!!