ABSZTYFIKANKOM...

21. Data: 2010-01-18 15:43:13

Temat: Re: ABSZTYFIKANKOM...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> dyskretna sprzątaczka też nie teges ... kurde no ... wymyślmy coś
> konstruktywnego :)

Konstruktywnego, powiadasz... Może mechaniczna lala?

Ewa

22. Data: 2010-01-18 15:53:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konstruktywnego, powiadasz... Może mechaniczna lala?

... do podlewania ogrodu ! Świetna myśl !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

23. Data: 2010-01-18 15:57:18

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 15:00, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:4f3bf298-ad24-47b2-9f5b-4c009c870fef@
e27g2000yqd.googlegroups.com...

> Nawias otwierający, literka o, spacja, nawias zamykający, nawias
> otwierający, spacja, literka o, nawias zamykający.
> I jak teraz ? ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

;DDDDD do ucha a nie do oka ;DDd lol
slodka jestes Przemysławo ;D
___
Iza

24. Data: 2010-01-18 16:26:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> manie zdolności kościelno-prawnych do katolickiego ślubu
> zgoda na ścięcie mieczem za zdradę lub próby rozwodu

Czemu mieszasz taliban z katorzeczpospolitą?
Zresztą... to było pytanie retoryczne.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

25. Data: 2010-01-18 16:27:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Konstruktywnego, powiadasz... Może mechaniczna lala?

Konserwator powierzchni płaskich i zieleni (sex not specified) ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

26. Data: 2010-01-18 16:41:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konserwator powierzchni płaskich i zieleni (sex not specified) ;)

Jeszcze by w to wmontować zacięcie detyktywistyczne w miejsce dochodzącej i
powinno być git.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

27. Data: 2010-01-18 17:19:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Jeszcze by w to wmontować zacięcie detyktywistyczne w miejsce
> dochodzącej i powinno być git.

Czyli - konserwator dochodzeniowy?
A może raczej - konserwator szybko dochodzący?

Ewa

28. Data: 2010-01-18 18:35:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jan 2010 14:30:33 +0100, Stalker napisał(a):

> Przypomina mi się Ikselka, która na każdym kroku

Nie wiesz, co mówię na każdym kroku, wiesz tylko, co mówię co krok
tysiączny...

> wypowiada się za swoje
> DOROSŁE córki...

Ponieważ one tutaj się nie udzielają, to tylko w ich imieniu, a nie za.
Wynika to z jedności lub podobieństwa poglądów na większość spraw oraz ze
świetnej łączności z córkami od ich dzieciństwa aż do teraz, pomimo dużego
oddalenia, i jak myślę (na podstawie dotychczasowego wspólnego
doświadczenia pozwalającego z pewnością niemal stuprocentową przewidywać
zgodność w czasie przyszłym ) do zawsze. Podobnie one wielokrotnie mówią na
forum znajomych czy innym szerszym np. "mama uważa, że..., mama by na to
powiedziała, że..." - i zawsze trafiają, bo znają mnie na bieżąco.
Nie wiem, co Cię w tym tak dziwi. Czujesz, że zagraża Ci rozbieżność
pokoleniowa między sobą i swoimi dziećmi? - no to współczuję, widocznie
albo zostajesz w tyle, albo zacząłeś już zbaczać z właściwej ścieżki
wychowania i Twoja nitka międzypokoleniowej łączności też wydatnie
nadwątlona.
--

Ikselka. //jak ja nie cierpię uczyć!!! - maturzystka właśnie w drzwiach
stanęła, więc koniec mojego odpoczynku po ciężkim dniu, czas dobrych

29. Data: 2010-01-18 18:39:38

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> BTW. Czy ty w jakis sposób konsultowałeś to ze swoim synem?
> Przypomina mi się Ikselka, która na każdym kroku wypowiada się
> za swoje DOROSŁE córki...
> Czy takie posty to dowód na niedojrzałość dzieci, czy ich rodziców?

Silny patriarchat (albo matriarchat, jak ojciec pantofel<-ek>) to
fundament zdrowej katolickiej i islamskiej rodziny! A Ty tu takie
herezyje...

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

30. Data: 2010-01-18 18:47:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Czyli - konserwator dochodzeniowy?
> A może raczej - konserwator szybko dochodzący?

Nie! Dochodzić nie może właśnie...
Mam! Konserwator śledczy ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Subtelne różnice płci .....
GAGAga..DADAda....do Ostrygi (czyli Skorupiaczka) i Himery
Wschód Zachód once again
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
przewidziałbyś to - nawet po pijaku?