Re: AGD firmy gorenje.. bede zalowal?

1. Data: 2004-09-26 16:41:28

Temat: Re: AGD firmy gorenje.. bede zalowal?
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2004 17:44:17 +0200
Sierp <N...@s...netskasuj> naskrobał(a):

> 5) piekarnik.. tutaj najwiecej dylematow. Na razie biore pod uwage
> albo B3360E, albo troche bogatszy B7460E. Ten drugi ma wiecej
> funkcji, konkretnie: AquaClean (co to jest to nie wiem..),
> funkcja odmrazania (w sumie chyba nigdy nie uzylem), oraz grzalke
> wokol wentylatora (prawdziwy termoobieg) - ale czy naprawde jest
> to przydatne?
> Do modelu tanszego (3360) zniecheca mnie to, co widzialem w jednym
> sklepie (MediaMarkt). Drozszy ma ruszty umieszczone w takich
> metalowych prowadnicach, natomiast ten tanszy w wyzlobionych w
> [...]

wiedzialem, ze o czyms zapomne :-)
biore jeszcze pod uwage electroluxa eob 3612X - jest teraz na niego
spora promocja - kosztuje ok. 1000pln, a wyglada na funkcjonalnosc
taka, jaka ma tansza wersja gorenje (troche mniej mi sie podoba
przerwa miedzy szybami, w ktora moze po prostu cos wpasc)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq