AGD firmy gorenje.. bede zalowal?

1. Data: 2004-09-26 15:44:17

Temat: AGD firmy gorenje.. bede zalowal?
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

chcialem wyposazyc swoja kuchnie w sprzet gorenje i zastanawiam sie,
czy bardzo bede zalowal ;-)
Nie chodzi mi o sprzet high-end, raczej ze sredniej polki.
Na razie wybralem:

1) lodówka do zabudowy KI 232 LA. Tutaj troche boli mnie bark poleczki
na butelki (takiej powyginanej ;-) - da sie cos takiego dokupic?

2) okap DF 620E (dziwny ksztalt, ale wydajnosc swietna, nie wiem
tylko jak z glosnoscia..)

3) plyta gazowa GMS 64E (pytanie tylko, czy pokretla sie nie
nagrzewaja? Tak naprawde pytanie do posiadaczy wszystkich plyt)

4) pralka WA 944 - dlatego nie 984, bo ta druga nie ma zdejmowanej
gory, a 944 zapewne ma (i 944 wyglada jakby miala lepsze parametry
Przy czym na zdjeciu http://www.gorenje.pl/index.php?dz=pralki
otwieraja sie w prawo - one w lewo sie otwieraja prawda? Lustrzane
odbicie? :-)

5) piekarnik.. tutaj najwiecej dylematow. Na razie biore pod uwage
albo B3360E, albo troche bogatszy B7460E. Ten drugi ma wiecej
funkcji, konkretnie: AquaClean (co to jest to nie wiem..),
funkcja odmrazania (w sumie chyba nigdy nie uzylem), oraz grzalke
wokol wentylatora (prawdziwy termoobieg) - ale czy naprawde jest
to przydatne?
Do modelu tanszego (3360) zniecheca mnie to, co widzialem w jednym
sklepie (MediaMarkt). Drozszy ma ruszty umieszczone w takich
metalowych prowadnicach, natomiast ten tanszy w wyzlobionych w
scianie wglebieniach - przy czym ruszt byl baardzo przylegajacy
do sciany, i ona w tym wyzlobieniu byla strasznie porysowana!
Nie wiem czy to defekt tego modelu, czy tez "ten typ tak ma". Moze
ktos ma ten piekarnik? Warto doplacic 200pln do modelu 7460?
A moze np. bosh HBN 230250 za podobna cene? Tylko ten plastik na
gorze drzwi...

Moze moglby ktos podpowiedziec, czy robie bledy wybierajac powyzsze
modele sprzetu? Jakies wady ktorych nie widac na pierwszy rzut oka?
Moze inne, lepsze wybory?
Z gory dziekuje za wszelakie wskazowki :-)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-09-27 14:39:13

Temat: Re: AGD firmy gorenje.. bede zalowal?
Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wdając się w detale i modele moja siostra ma
całą kuchnie + pralka w Gorenje od kilku lat i wszystko
działa bez zarzutu.
Ja mam electroluxa (lodówka zmywarka) i też jest ok :)
Zarówno Gorenje i Electrolux to modele "ekonomiczne".

pozdr,
Pinio

1. Data: 2004-09-27 18:53:03

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Sep 2004 16:39:13 +0200
"Pinio" <s...@t...pl> naskrobał(a):

> Nie wdając się w detale i modele moja siostra ma
> całą kuchnie + pralka w Gorenje od kilku lat i wszystko
> działa bez zarzutu.

a jaki piekarnik? bo sie zastanawiam naprawde jak to jest
z tym bokiem tanszego modelu.. w sklepie byl strasznie
porysowany

Sierp

1. Data: 2004-09-28 06:31:30

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał w wiadomości
..
> Witam,
>

> 2) okap DF 620E (dziwny ksztalt, ale wydajnosc swietna, nie wiem
> tylko jak z glosnoscia..)

Ta wydajnośc okapu to wcale nie taka światna, powiedziła bym że średnia.
Zobacz np:
http://www.e-agdrtv.kei.pl/okapy.kuchenne/FABER_INCA
%20MAXI%20PRO%2072.html
Jeżeli masz otwartą kuchnię to może być za mało, zwłaszcza jak nie
podłączysz do pionu wentylacyjnego. W obiegu zamkniętym wydajnoś potrafi
spaść nawet o połowę.
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2004-09-28 06:35:50

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Sep 2004 08:31:30 +0200
"Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> wrote:

> Ta wydajnośc okapu to wcale nie taka światna, powiedziła bym że średnia.

swietna w porownaniu do takich konstrukcji w podobnej klasie cenowej
w sumie nawet drozsze modele nie maja wiekszej wydajnosci

Sierp

1. Data: 2004-09-28 07:35:12

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> swietna w porownaniu do takich konstrukcji w podobnej klasie cenowej
> w sumie nawet drozsze modele nie maja wiekszej wydajnosci

Ja bym sie wydajnoscia wogole nie przejmowal. Moj okap nie pracuje
prawie wcale a kuchnie mam otwarta na pokoj. Biez ten ktory Ci sie podoba

pozdrawiam
barney

1. Data: 2004-09-28 08:47:46

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki piekarnik? bo sie zastanawiam naprawde jak to jest
> z tym bokiem tanszego modelu.. w sklepie byl strasznie
> porysowany

Nie powiem, nie przyglądałem się...

pozdr,
Pinio

1. Data: 2004-09-28 13:52:43

Od: "guit" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
dokladnie od tygodnia (bo tyle mieszkamy w nowym domu) intensywnie
wykorzystuje sprzet Gorenje ;)
są to:
piekarnik B7470
płyta GMS64E
na razie nie moge niczego zarzucic
co do okapu, to zdecydowalismy sie na kominowy CANDY CCT 91X i powiem Ci, że
jest naprawde swietny...

pozdr,

--
Zbyszek
GG24397

1. Data: 2004-09-29 06:35:36

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Sep 2004 15:52:43 +0200
"guit" <g...@w...pl> wrote:

> dokladnie od tygodnia (bo tyle mieszkamy w nowym domu) intensywnie
> [...]

dzieki
powiedz mi moze (bo moze wiesz :) co to jest to AquaClean.. szukalem
i w google i na stronie gorenje i nie widze :-)

Sierp

1. Data: 2004-09-29 08:00:25

Od: "guit" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>powiedz mi moze (bo moze wiesz :) co to jest to AquaClean.. szukalem
>i w google i na stronie gorenje i nie widze :-)
AquaClean to emalia łatwa do czyszczenia, czyli wlewasz na dno piekarnika 1/2
szklanki wody, ustawiasz 50 stopni i czekasz ok. 30 min...
po tym czasie wszystkie brudy można bardzo łatwo powycierać, teoretycznie, ja
jeszcze nie sprawdzałem ;)

pozdr,

--
Zbyszek
GG24397

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

kuchnia gazowa i zlew po dwóch stronach kuchni
Przenosny ogrzewacz gazowy(propan butan)
sterownik euroster - jak podłączyć?
Grewno kominkowe-gdzie [Wwa]
Prosba o doradztwo w sprawie pralki, PILNE