AGD i darmowa ciepła woda

11. Data: 2009-01-09 22:27:35

Temat: Re: AGD i darmowa ciepła woda
Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> ki?

> d=B3=B1czenia
> Kiedy=B6 by=B3a znakomita, samobie=BFna pralka "Wiatka", ale od dawna nie=
> =20
> spotka=B3em takich. Naprawd=EA s=B1?
> F.
Zamiast podłączeń do ciepłej wody zrobili proszki piorące w niskich
temperaturach. Napełnienie pralki ciepłą woda i użycie takiego proszku mija
się z celem bo skraca się czas prania. Za ciepła woda dodatkowo popsuje enzymy
w proszku. Nie w tym miejscu trzeba szukać oszczędności.

12. Data: 2009-01-09 22:29:43

Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Brycki <g...@o...pl> napisał(a):

> Ikselka... ty mącicielu wody... po prostu strach się odezwać. 1000
> litrów? Basen macie?
>
> GB
Przy kolektorach bardzo duży zbiornik to norma. 1000 l to wcale nie jest jakiś
ogromny zbiornik.

13. Data: 2009-01-17 17:12:43

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 15:45, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:

> Mam kolektor ciepła i zbiornik 300 litrów na wodę. Mam w zasadzie ciepłą
> wodę za darmo - temperatura powiedzmy 30-40st.

A jakim okresie?
Teraz zima ile mozna uzyskac stopni?

Skladowanie drewna do kominka
Drzwi na taras - jakie?
zmywarka z szybkim programem - bosch czy electrolux
zapraszam na nowe forum dyskusyjne
Miotelka do kurzu