AGD w W-wie

1. Data: 2003-03-30 12:51:32

Temat: AGD w W-wie
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Temat przewija się co jakiś czas, ale co rusz padają raczej urle niż
adresy :)
Szukam miejsca (sklepu, hurtowni) w W-wie z tanim sprzętem AGD. Zakup byłby
raczej większy (pralka, lodówka, kuchenka itp.) - więc może jakaś hurtownia?
W archiwum znalazłem informacje o hurtowni w okolicach Marsa, ale nie wiem,
czy ta hurtownia jeszcze istnieje.
Z internetowych sklepów - ARA niestety nie ma dokładnych informacji o sporej
ilości produktów. NaszSklep niestety takoż :(

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-03-31 08:58:10

Temat: Re: AGD w W-wie
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

www.agdrtv.and.pl sprawdzone, polecam.

1. Data: 2003-03-31 09:01:52

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <...@p...com> wrote:

> www.agdrtv.and.pl sprawdzone, polecam.

Przecież napisałem, że znam, nie chcę i odpada.

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-03-31 12:25:32

Od: Michal Dudziak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Maciuszko wrote:
> [...]
> Z internetowych sklepów - ARA niestety nie ma dokładnych informacji o sporej
> ilości produktów. NaszSklep niestety takoż :(

Ja kupiłem pralkę, lodówkę, płytę gazową, zmywarkę i piecyk w Avansie
przy skrzyżowaniu Powstańców Śląskich i Wrocławskiej (koło McDonalda).
Wynegocjowałem całkiem atrakcyjne ceny , tak że z czystym sumieniem mogę
i Tobie ten sklep polecić.
Sprzęty wnieśli mi za darmo do mieszkania.

--
pozdrawiam,
Michał Dudziak

sprzedam pralkę Polar PDT 411
- w fabrycznym opakowaniu,
- na gwarancji

1. Data: 2003-04-01 07:47:10

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-03-31 11:01, Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

> Przecież napisałem, że znam, nie chcę i odpada.

W takim razie nie chcesz kupic tanio nowego sprzetu :-(
Nie ma sklepu w Wawie zeby byl tanszy.

1. Data: 2003-04-01 08:46:06

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <...@p...com> wrote:

> W takim razie nie chcesz kupic tanio nowego sprzetu :-(

Chcę, chcę.

> Nie ma sklepu w Wawie zeby byl tanszy.

I owszem są. Aczkolwiek martwi mnie inna rzecz. Asortyment w ARA różni się
jednak trochę od tego w sklepach, gdzie można iść, dotknąć itd.

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-01 09:24:10

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> I owszem s?. Aczkolwiek martwi mnie inna rzecz. Asortyment w ARA różni się
> jednak trochę od tego w sklepach, gdzie można i?ć, dotkn?ć itd.

Moze inaczej, ktory sklep Warszawski jest tanszy? Podaj nazwe i ulice,
chetnie skorzystam w przyszlosci.
Natomiast jesli chodzi o asortyment to smiesz zartowac. Kupilem tam
lodowke, kuchenke, plyte, zmywarke na zasadzie podania typu sprzetu i
nazwy firmy ktora dotykalem, macalem, otwieralem, stukalem, ogladalem w
kazdym innym sklepie typu Media MArkt a potem telefonicznie zamowilem.
Jak przywiezli to znowu dotykalem, macalem, ogladalem, stukalem jak sie
okazalo ze to w jakis nadprzyrodzony sposob ten sam sprzet co ze sklepu
obok to zaplacilem, i uzywam z powodzeniem do tej pory.

Zadowolony
Krzysztof

1. Data: 2003-04-01 10:29:23

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <...@p...com> wrote:

> Moze inaczej, ktory sklep Warszawski jest tanszy? Podaj nazwe i ulice,
> chetnie skorzystam w przyszlosci.

Zerknę co konkretnie wyszło drożej niż w Euro i dam znać.

> Natomiast jesli chodzi o asortyment to smiesz zartowac. Kupilem tam

Nie nie śmiem. Nie mają np. modelu pralki Indesita, który akurat sobie
upatrzyłem :)
Mają inne modele tańsze/droższe, ale tego akurat nie.

> lodowke, kuchenke, plyte, zmywarke na zasadzie podania typu sprzetu i
> nazwy firmy ktora dotykalem, macalem, otwieralem, stukalem, ogladalem w
> kazdym innym sklepie typu Media MArkt a potem telefonicznie zamowilem.

Cóż. Patrz wyżej.

> Jak przywiezli to znowu dotykalem, macalem, ogladalem, stukalem jak sie
> okazalo ze to w jakis nadprzyrodzony sposob ten sam sprzet co ze sklepu
> obok to zaplacilem, i uzywam z powodzeniem do tej pory.

Cieszy mnie to niezmiernie :)

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-01 20:15:23

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof <...@p...com> wrote:

> Moze inaczej, ktory sklep Warszawski jest tanszy? Podaj nazwe i ulice,
> chetnie skorzystam w przyszlosci.

Proszę bardzo. Obiecałem kilka przykładów:

Pralki:
Ariston ALS109X - cena w ARA: 1850, cena w MM Marki: 1519
Ariston ALDS 100EX - cena w ARA: 1979, cena w MM Marki: 1769
Lodówki:
Zanussi ZK 21/6 - cena w ARA: 1249, cena w Real Marki: 1199
Polar CZW 255 - cena w ARA: 1149, cena w MM Marki: 1109

Nadal chcesz się upierać, że sprzęt w ARA jest zawsze najtańszy?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-01 22:36:08

Temat: Odp: AGD w W-wie
Od: "ds" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o NaszSklep.com to mogą podać jakieś szczegóły produktu lub
znaleźć coś czego akurat nie ma w ofercie, ceny też są do negocjacji

ds

Użytkownik Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0t3e86e79ei2facn3e8%s...@h...pl...

dylemat rolet wew