AICHA

11. Data: 2009-12-09 14:47:10

Temat: Re: AICHA
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
news:hfoc70$j6p$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Robakks" napisał:
>
> > >>> AICHA TO FEST KOBITKA JEST !!!
> > >> AICHA KOCHANA THE BEST !!!
> > >> OŁ YES
> > >> :D
> > > http://www.youtube.com/watch?v=jZz7b36GRxk
> > "Ona jest tym skarbem
> > którego ja nie mogę mieć"
>
> Się spłoniłam ;)

Weź zimną kąpiel.

12. Data: 2009-12-09 14:49:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 14:14:33 +0100, Vilar napisał(a):

> E tam, nie udawaj, że nas nie lubisz :-).
> No chodź, nie bocz się.
> My też Ciebie lubimy

Janie.
--

Ikselka.

13. Data: 2009-12-09 14:50:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Weź zimną kąpiel.

W rzeczy samej zamierzam, deszcz pada.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

14. Data: 2009-12-09 14:55:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

To było Royal We :-). MK

15. Data: 2009-12-09 15:08:53

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Panowie...
> Normalnie staneliście na wysokości...
> (może oprócz Pana Sendera)....
> Chapeau bas!

Odpowiednie określenie dla Sendera to prostak. Nie wiń Go. ;>

Pozdrawiam
Flyer

16. Data: 2009-12-09 16:10:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 15:55:41 +0100, Vilar napisał(a):

> To było Royal We :-). MK

Ja? - nie...

--

Ikselka.

17. Data: 2009-12-09 16:13:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Dec 2009 16:08:53 +0100, flyer napisał(a):

> Odpowiednie określenie dla Sendera to prostak. Nie wiń Go. ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Nie świń go ;-PPP
--

Ikselka.

18. Data: 2009-12-10 17:43:03

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Mój uzasadniony takt i uprzejmość nigdy nie będą pojęte dla takiego
> głupawego chujka z appm, jak ty i kumpla transwestyta.
> Wasz rozwój zatrzymał się w pedałówce i tak już wam zostanie.

No i zobacz, nawet mnie zaciekawiłeś. Kim jest ten "kumpel
transwestyta", bo nie znam gościa? ;>

Pozdrawiam
Flyer

19. Data: 2009-12-10 17:44:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2009 18:43:03 +0100, flyer napisał(a):

> No i zobacz, nawet mnie zaciekawiłeś. Kim jest ten "kumpel
> transwestyta", bo nie znam gościa? ;>

Chyba JA ;-PPPPPP

--

Ikselka.

20. Data: 2009-12-10 18:38:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Chyba JA ;-PPPPPP

Nie pochlebiaj sobie :P

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej jedyna tu;))

chyba o mammografi był tu wątek niedawno?
Re: 2 matki
Tłumy ślepców stale prześladują najlepszych spośród nas, tych którzy mieli lepszy wgląd w wartości.
DO...
Tak se czytam archiwa grup..