AKADEMIA

1. Data: 2000-05-22 06:30:08

Temat: AKADEMIA
Od: "Majkel" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie wiem czy dobrze trafilem z tym problemem,ale jest to moja pierwsza proba
na necie wiec wybaczcie. W czym problem, chcialbym uzyskac liste pytan jakis
porad dotycznacych egzaminow na studia medyczne. Czyli zestaw pytan z
fizyki, biologi i chemii. Oraz kilka cennych wskazowek oraz dane dotyczace
poziomu nauczania polskich Akademi Medycznych? Jaka wybrac, zalezy mi na
najlepszej. Oraz takiej asekuracyjnej czyli z nieco mniejszym poziomem, do
ktorej latwiej moglbym sie dostac. Z gory bardzo dziekuje i licze na szybka
odpowiedz.

__________MAJKEL___________
D a r i u s z M i c h a ł o w s k i

tel. +48 (076) 878-24-81
0606-43-82-10
job. +48 (076) 878-13-13

E-mail: m...@p...com.pl
m...@z...legnica.tpsa.pl

2. Data: 2000-05-22 09:05:33

Temat: Re: AKADEMIA
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majkel napisał(a):

> [...]
> poziomu nauczania polskich Akademi Medycznych? Jaka wybrac, zalezy mi na
We Wprost w zeszłe wakacje był ranking wyższy uczelni. Jeśli dobrze
pamiętam to _top_ to
AM Warszawa, CM UJ Kraków i chyba Poznań.
Mogę dodać o CM UJ - studiowałem a teraz pracuję: zakłady teoretyczne
mają dobry poziom, kilka z nich należy do faktycznej czołówki. Poziom
przedmiotów _praktycznych_ jest różny - zależy gdzie trafisz.
Może koledzy z innych ośrodków się też wypowiedzą.

Krzysiek Okon, MD

3. Data: 2000-05-22 15:28:20

Temat: Odp: AKADEMIA
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KO <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
> przedmiotów _praktycznych_ jest różny - zależy gdzie trafisz.
> Może koledzy z innych ośrodków się też wypowiedzą.

Patriotycznie - AM w Łodzi.
Może we "Wprost" nie było jej najwyżej - ale ważne jest także kto liczy
głosy.
Ze sporą ilością zakładów liczą się w calej Polsce , rozwija się bardzo
prężnie ostatnimi czasy , wykładowcy są ludzcy ( z wyjątkami oczywiście ) ,
dostać się można w miarę łatwo .
Zresztą - chcesz coś więcej wiedzieć - pisz na priv.

--
Cosa

"Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał"

4. Data: 2000-05-23 06:25:21

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka wybrac, zalezy mi na
> najlepszej.

I będziesz najlepiej wykształconym bezrobotnym lekarzem.

--
Telewizja-schizowizja, otumania i ogłupia...
* piotr'ek * Volna Republika Olkusz *

5. Data: 2000-05-23 13:05:37

Od: "piotr" <p...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majkel <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> --A czy naprawde baaardzo chcesz zdawac na medycyne? Moim zdaniem, szkoda
zycia i perspektywy nijakie. Ale jesli uwazasz, ze nie ma dla ciebie innej
drogi zycia, to chyba polecalabym Warszawe ( jedna z bogatszych, dobry
sprzet, dwa wydzialy lekarskie ). Ja studiuje we Wroclawiu, ale to nedza, no
i wszyscy narzekaja (asystenci). Frustracja totalna. Dobrze radze,
ZASTANOOOOOOOW sie czy koniecznie chcesz przesleczec 6 (szesc!!!!!) lat w
knigach, a potem......zarobic 700zl

6. Data: 2000-05-24 06:39:05

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ZASTANOOOOOOOW sie czy koniecznie chcesz przesleczec 6 (szesc!!!!!) lat w
> knigach, a potem......zarobic 700zl

Oczywiście tylko w przypadku, gdy znajdzie pracę.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

7. Data: 2000-07-06 09:45:13

Od: "Marzena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno najlepsza jest w Katowicach, ale to tylko wiadomości z drugiej
ręki...

8. Data: 2000-09-03 13:18:02

Od: "Studiosus" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:JyY85.22300$Q...@n...tpnet.pl...

> Podobno najlepsza jest w Katowicach, ale to tylko wiadomości z drugiej
> ręki...

Jezu, kto Ci to powiedzial ?!?!? Jakbym mial teraz wybierac to na pewno nie
Katowice (histologia i biochemia - horror, nie mowiac o lacinie), jak juz to
Zabrze...

9. Data: 2000-09-10 12:15:11

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sun, 3 Sep 2000 15:18:02 +0200,
"Studiosus" <p...@h...com> napisał coś takiego:

> [...]
>Katowice (histologia i biochemia - horror, nie mowiac o lacinie), jak juz to

Biochemia w każdym chyba miejscu jest takim samym horrorem ;-))))

--
Cosa
c...@p...onet.pl

10. Data: 2000-09-10 16:57:09

Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

> Pewnego pięknego dnia , a był to Sun, 3 Sep 2000 15:18:02 +0200,

> Biochemia w każdym chyba miejscu jest takim samym horrorem ;-))))

Nie wiem jak na lekarskim, ale na farmacji w Krakowie biochemia nie jest az
taka zla (mozna zdac w I terminie:)))))
Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w bojach, Milosz M.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miłosz Mikołajski
KRAKÓW
m...@p...onet.pl
m...@g...pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

Metanabol / recepte kupie
Krwawienie
TABAKA