ALERGIA

1. Data: 2002-05-23 13:19:36

Temat: ALERGIA
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Temat wraca jak bumerang, ale postep w tej dziedzinie jest ogromny...
Mam alergie na pylki traw. Szukam dobrych kropli do oczu i jakis tabletek
(malo usypiajacych).

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2002-05-23 14:39:54

Temat: Re: ALERGIA
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Negatyw wrote:

> Witam!
> Temat wraca jak bumerang, ale postep w tej dziedzinie jest ogromny...
> Mam alergie na pylki traw. Szukam dobrych kropli do oczu i jakis tabletek
> (malo usypiajacych).

A Twój lekarz alergolog nic Ci nie zalecił?

Mich

3. Data: 2002-05-24 06:22:58

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> A Twój lekarz alergolog nic Ci nie zalecił?

Bylem u alergologa wiele lat temu. Badanie wykazalo uczulenie na pylki traw.
W tamtych czasach (to bylo za komuny) alergik, byl traktowany na rowni z
Marsjaninem (!!!!).
Teraz tempo zycia (i brak pieniedzy) nie pozwala na specjalistyczne badania.
Siano zawsze sie na cos rozejdzie i na zdrowie - nie starcza. Zreszta -
takie badania sa bardzo dlugotrwale i meczace. Odczulanie trwa latami a ja
naleze do ludzi, lubiacych efekt OD RAZU :)))))
Lecze sie wiec sam. Testuje wszelkie nowosci na sobie i korzystam z
kompetencji (lub czesciej NIEKOMPETENCJI) Pan w aptekach.

Ponawiam wiec pytanie.

Pozdro
Negatyw

4. Data: 2002-05-24 07:46:22

Od: "Horche" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj do oczu krople Spersallerg firmy Ciba Vision - na mnie bardzo dobrze
dzialaja

Pozdr

Horche

5. Data: 2002-05-24 08:39:27

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horche" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sprobuj do oczu krople Spersallerg firmy Ciba Vision - na mnie bardzo
dobrze
> dzialaja

Dzieki. Dostane bez recepty?

Pozdro
Negatyw

6. Data: 2002-05-25 00:34:04

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał
w wiadomości news:acku6v$i2d$1@news.tpi.pl...
> Dzieki. Dostane bez recepty?

Dostaniesz np. tutaj
http://www.zdrowieuroda.com/p-to-ko-spe-erg-10.htm

Lepszy byłby Opticrom lub Histimet ale są na
receptę.
tylko że z taką filozofią to pozbawiasz się
dostępu do środków bardziej skutecznych,
zarezerwowanych na receptę, choc rozumiem że
poziom uzculenia nie jest tak duży.
Z tabletek to cetyryzyna np. Zyrtec lub
loratydyna np. Claritine, sprzedają bez recepty po
7 tabletek.

Sark

Koloproktologia
zanik mięni