ALVEO

11. Data: 2009-06-05 13:43:09

Temat: Re: ALVEO
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Już wyszukałam w internecie. To co widziałam to była buteleczka za 210
> zł :D
> Chyba lepiej pić sobie herbatkę Saga :-)
> Czy Twojej teściowej zdrowie poprawiło się? :-)

jezeli nie, to i ja kupie :)

12. Data: 2009-06-05 18:09:13

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Już wyszukałam w internecie. To co widziałam to była buteleczka za 210
> zł :D
> Chyba lepiej pić sobie herbatkę Saga :-)
> Czy Twojej teściowej zdrowie poprawiło się? :-)

Nie poprawilo sie . :):):)

Przejrzalem sobie ta flaszke dokladnie i jak na moj gust to zwykla
herbatka o smaku zielonej herbaty + mieta, maja jeszcze inny smak ale go
nie probowalem. Jagermaister dziala 1000 razy skuteczniej niz te
szczyny i i jest duzo tanszy.

13. Data: 2009-06-05 18:41:54

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

games pisze:

> Nie poprawilo sie . :):):)

Czyli pieniądze wyrzucone w błoto.

> [...]
> herbatka o smaku zielonej herbaty + mieta, maja jeszcze inny smak ale go
> nie probowalem. Jagermaister dziala 1000 razy skuteczniej niz te

Tylko po co to w ogóle kupować jak to tylko placebo.

--
animka

14. Data: 2009-06-06 17:29:34

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maddy napisał:

> A mojemu dziadkowi na korzonki zawsze pomagało nacieranie święconym
> spirytusem.

rozumiem, że spirytus nieświęcony nie pomagał? :)

Joanna

pieniądze
Odczyn osteosklerotyczny
Nieprawidlowy stolec