Zabrze?

1. Data: 2002-05-05 15:10:45

Temat: Zabrze?
Od: "Thraxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Jak jest ktoś z Zabrza, to czy może się dowiedzieć o której godzinie
(w okolicach środy)
i gdzie jest jakieś sympozjum z udziałem profesora Gryglewskiego? Jestem
zachwycony sposobem w jaki ten wielki dla mnie człowiek prowadzi audytorium
przez krainę biochemii i farmakologii i szukam każdej okazji aby go
posłuchać.
Dziękuję za info.
Pozdrawiam.

2. Data: 2002-05-06 07:58:13

Temat: AOT
Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem aot, ale nie mogę się powstrzymać. Jedno z nielicznych
szalonych pijaństw w czasie studiów było pod hasłem "zdaliœmy na 4kę u
prof. Gryglewskiego". Wykładał (wykłada) faktycznie znakomicie, ale też
egzaminatorem jest przewymagajšcym...

--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-05-06 09:32:31

Temat: Re: AOT
Od: "Jabłko" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-) Gratulacje.\
Ale czy mógłbyś się dowiedzieć o tą środę w Zabrzu, lub Kraków w
piątek\sobotę. (por. post "O której godzinie".
Dzięki. Pozdrawiam.
PS> U mnie exam z farmy w tej sesji, ale u Profesora Hermana. Też bardzo
fajny.

4. Data: 2002-05-06 10:50:58

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ab5iij$54$1@news.tpi.pl>, c...@i...pl says...
> ;-) Gratulacje.\
dzięki, chociaż przyznam że spóŸnione o ... niech policzę ... 12 lat...

> Ale czy mógłbyś się dowiedzieć o tą środę w Zabrzu, lub Kraków w
> piątek\sobotę. (por. post "O której godzinie".
> Dzięki. Pozdrawiam.
zadzwoniłem do sekretariatu, ale niestety sami nie wiedzš. F-ma Servier
kt. organizuje spotkanie ma dopiero dzwonić do Profesora w sprawie
transportu i œrodowego terminu. Spróbuj się połšczyć z tš firmš, _może
nie przekręciłem nazwy_.

> fajny.
Powodzenia.

--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-05-06 16:34:16

Od: "Thraxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ho.. Ho.. Dzięki. Do egzaminu już tylko miesiąc. A na dworze tak ładnie...
Ech...

ZYLAKI
Jacek (golfmaster) - próba analizy delikwenta (NTG, nieco długie).:-)))
tarczyca
koszty leczenia
Skierowanie do specjalisty - jak dlugo wazne?