APEL - zareagujcie na OKRUTNĄ USTAWĘ!!!

1. Data: 2004-01-06 13:18:53

Temat: APEL - zareagujcie na OKRUTNĄ USTAWĘ!!!
Od: "miki" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że temat jest ważny również na tym forum

Mam prośbę - roześlijcie swoim znajomym by wysłali do prezydenta prośbę o
weto wobec ustawy dopuszczającej bezkarne prowadzenie doświaczeń na
zwierzętach przez firmy kosmetyczne (bez nadzoru komisii ds etyki!).
Sami też piszcie do prezydenta, zwierzaki potrzebują naszej pomocy

polecam dwa linki

http://www.arka.strefa.pl
http://www.arka.strefa.pl/list_Prezydent2.html

czas na wyrażenie prostestu mamy do 12 stycznia, prezydent musi zostać
zasypany mailami z prośbą o weto!

Proszę nie pozostawcie mojego apelu bez odpowiedzi, nie można dopuścić by
bezkarnie były zabijane zwierzęta i to w tak okrutny sposób

a oto stronka dla zainteresowanych z wykazem firm, które nie testują swoich
produktów na zwierzętach, może warto się zapoznać i zbojkotować te, które
dopuszczają takie doświadczenia??

1. Data: 2004-01-06 14:19:47

Temat: Re: APEL - zareagujcie na OKRUTNĄ USTAWĘ!!!
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miki" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwierzętach przez firmy kosmetyczne (bez nadzoru komisii ds etyki!).
> Sami też piszcie do prezydenta, zwierzaki potrzebują naszej pomocy

[ciach]
ale śmieszna małpa:))))))))))))))
nie przesadzaj;) ważne by kosmetyk był skuteczny.. zwierzęta to sprawa
drugorzędna. Poza tym może więcej chętnych będzie na pl.rec.zwierzaki ?

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2004-01-06 14:23:15

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> ważne by kosmetyk był skuteczny.. zwierzęta to sprawa
> drugorzędna.

Tak z ciekawosci: to zarcik byl?

--
star

1. Data: 2004-01-06 14:27:43

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przesadzaj;) ważne by kosmetyk był skuteczny.. zwierzęta to sprawa
drugorzędna. Poza tym może więcej chętnych będzie na pl.rec.zwierzaki ?

Mam nadzieje ze nie napisalas tego na powaznie, jak mozna tak myslec.
Zwierzeta tez maja uczucia. A Ty chciałabyś zeby na tobie ktos
eksperymentowal?

Beata

1. Data: 2004-01-06 14:32:52

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:

> [ciach]
> ale śmieszna małpa:))))))))))))))

Masz dziwne poczucie humoru. Okropne wrecz.

> nie przesadzaj;) ważne by kosmetyk był skuteczny.. zwierzęta to sprawa
> drugorzędna.

Taaaaak? Zal mi Ciebie i Twojego sposobu myslenia...
Moze sama sie zglosisz na testy?

>Poza tym może więcej chętnych będzie na pl.rec.zwierzaki

Tam juz chetni powysylali swe protesty.
Zobaczymy, jak to bedzie na tej grupie - czy wazniejsza jest uroda, czy tez
zdrowie i zycie tysiecy istot.
Blondynki czy brunetki? Nowy krem czy nowa ksiazka?
Zobaczymy...

tufi

1. Data: 2004-01-06 14:33:08

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> ale śmieszna małpa:))))))))))))))
> nie przesadzaj;) ważne by kosmetyk był skuteczny.. zwierzęta to sprawa
> drugorzędna. Poza tym może więcej chętnych będzie na pl.rec.zwierzaki ?

o zgrozo !!!!???????
moze sama zglos sie w charakterze zwierzaka doswiadczalnego!

Joasia

1. Data: 2004-01-06 14:35:41

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> sadia wrote:
> Tak z ciekawosci: to zarcik byl?

A wiesz, to zależy. Ile z Was, które teraz odpowiedziały z takim oburzeniem
na mojego posta ma skórzane buty/torebki/kurtki, która ma prawdziwe futra,
czapki z futer czy też szaliki? To jest to samo. Żal mi tych zwierząt, sama
mam psa, ale jeśli dzięki temu mają wynaleść krem, który usunie wszystkie
zmarszczki.... to czego oczy nie widzą temu sercu nie żal.
Jako iż jestem pełna sprzeczności, wysłałam już z 14 różnych kont emailowych
maile podpisując się za koleżanki, które neta nie mają i rozsyłam linka
dalej:)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2004-01-06 14:40:31

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> Żal mi tych zwierząt, sama mam psa, ale jeśli dzięki temu mają wynaleść
> krem, który usunie wszystkie zmarszczki....

Patrz, a dla mnie to jakos nie najwazniejsze... Te zmarszczki.

> to czego oczy nie widzą
> temu sercu nie żal.

Jasne. Gratuluje podejscia.

--
star

1. Data: 2004-01-06 14:47:57

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sadia wrote:
> Patrz, a dla mnie to jakos nie najwazniejsze... Te zmarszczki.

Jakby nie patrzeć każdy ma inny system wartości.

> Jasne. Gratuluje podejscia.

żyjąc w wolnym kraju, czuję się wolna i mam prawo do wypowiedzenia własnego
zdania. Nie musisz się z nim zgadzać.

Sadia

1. Data: 2004-01-06 14:49:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-06 15:19:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sadia* skreślił te oto słowa:

Masz gorączkę i bredzisz, prawda?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Coś na rozstępy..
depilacja-pytanie
salon
Elektryczne zestawy do..??
(3-miasto) Szkoły Wizażu, makjażu - jakie polecacie ?