ARDO A 800X (pralka)- problem

1. Data: 2004-04-13 08:05:51

Temat: ARDO A 800X (pralka)- problem
Od: "-darek-" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Zglaszam sie z malym problemem. Mam w.w. pralke. Ma juz 3 lata i do tej pory
sprawowala sie wysmienicie. Ale ostatnio zaniepokoilo mnie to, ze po
zakonczonym praniu w rynienca na plyn pozostaje woda wymieszana z plynem.
Nie da sie do konca wysunac szufladki wiec sam nie potrafie ocenic dlaczego
tak sie dzieje. Nie wiem co jest tego przyczyna. Moze ktos moglby to
wyjasnic? Moze ktos juz sie z tym spotkal?
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam:)

1. Data: 2004-04-13 08:20:51

Temat: Re: ARDO A 800X (pralka)- problem
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ostatnio zaniepokoilo mnie to, ze po
> zakonczonym praniu w rynienca na plyn pozostaje woda wymieszana z plynem.

Ja mam starszy model A600 i podobny problem. Zostaje czasem płyn do płukania z
wodą.
Kiedyś próbowałam go wydmuchać przez słomkę :)

pzdr.
Ania

1. Data: 2004-04-13 13:10:07

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Ardo szuflady się nie wyciąga, a wyrywa lekko unosząc do góry.
Przegródka na płyn do płukania składa się z dwóch elementów.
Kratka oznacza max poziom płynu (najlepiej jak nie jest skoncetrowany).

1. Data: 2004-04-13 20:48:25

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.04.2004 10:05, Użytkownik -darek- napisał :
> Ale ostatnio zaniepokoilo mnie to, ze po
> zakonczonym praniu w rynienca na plyn pozostaje woda wymieszana z plynem.

Wyjmij szufladę w sposób jaki podał Ci zayzayer, rozbierz i umyj ją dobrze.

Następnie nachyl się tak byś widział wnętrze pralki nad tą szufladką -
nie wykluczone, że zebrały się tam np. resztki proszku lub ... coś tam
wyrosło :-/ Jeśli tak będzie w istocie to poszukaj w archiwum grupy
wątku pt. "Konserwacja dozowników w pralce ładowenej od góry" (zachowana
pisownia oryginału) - został zapoczątkowany 23 marca br. - znajdziesz w
nim jak pozbyć się tego problemu tzn. nadmiaru "życia" w dozowniku.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

oscieznice drewniane, czy metalowe
Lodowki bezszronowe (No Frost)
kolorowe ściany
wyjście z TBSu?
Re: lodówka INDESIT 112160 - pilna opinia?