ATW

1. Data: 2002-07-21 08:10:30

Temat: ATW
Od: "efka" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was używa tych kosmetyków? Proszę o opinię.
efka

1. Data: 2002-07-21 08:56:17

Temat: Re: ATW
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was używa tych kosmetyków? Proszę o opinię.

kupilam ich antystresowy szampon do wlosow i przezylam pozytywny szok,
bo przestalam musiec myc glowe codziennie. glowa przestala swedziec,
lojotok mniejszy - rewelacja. do tego szampon ladnie pachnial i
niezbyt drogo kosztowal. co z tego, jak go wycofali:(((

1. Data: 2002-07-21 09:17:45

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupilam ich antystresowy szampon do wlosow (...) co z tego, jak go
wycofali:(((

o kurcze - zaintrygowana twoim postem, przypomnialam sobie o tym
szamponie, weszlam na strone www.atw.com.pl i znalazlam go:
http://www.atw.com.pl/antystres.phtml a mowili mi, ze go wycofali!!!

Żel do mycia ciała i głowy

- zawiera: homeopatyczny wyciąg z arniki i tymianku, roślinne
substancje zmywające z palmy kokosowej i kukurydzy
- zastosowanie: zmywa nie niszcząc naturalnego płaszcza
kwasowo-lipidowego skóry, doskonały także do mycia włosów, nawilża i
delikatnie natłuszcza redukując uczucia suchości

1. Data: 2002-07-21 15:33:43

Temat: Odp: ATW
Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik efka <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahdr8i$cqe$...@n...tpi.pl...
> Czy któraś z Was używa tych kosmetyków? Proszę o opinię.
> efka

Witam,
używałam jakis czas temu żelu wyszczuplającego i bylam z niego zadowolona,
nie jestem jednak zadowolona z zakupionych kosmetykow kolorowych - mam
wrażenie że są kiepskiej jakości.
pozdr.
H.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapraszam na moje aukcje - wyjatkowo zwiazane z tematyka grupy
http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1. Data: 2002-07-21 18:18:38

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy któraś z Was używa tych kosmetyków? Proszę o opinię.
> efka
ja uzywalam kremu wyszczuplajacego XXL i jestem bardzo zadowolona
pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-07-22 07:13:12

Od: "dorist" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam krem po depilacji z serii Antystres. Zawsze miałam problemy z
czerwonymi krostkami po goleniu, używając tego ktremu, problem zniknął.
Bardzo dobrze się wchłania i naprawdę pomaga na tę dolegliwość.

Polecam również ich żele do higieny intymnej, dwufazowy tonik ujędrniający,
żel-krem pod powieki z filtrami UVB i UVA (w małej, kremowej tubce)oraz żele
wyszczuplające XXL. Pozdrówka.

1. Data: 2002-08-08 11:41:38

Od: Magdalena Pruszynska <m...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

efka <e...@i...pl> wrote:
> Czy któraś z Was używa tych kosmetyków? Proszę o opinię.

AFAIK uzywane sa przez dystrybutorow innych firm kosmetycznych ;)
Polecam zwlaszcza zele. Warto tez miec w domu niektore fitoregulatory
(z nagietkiem na wszelkie oparzenia, otarcia itp., z arnika na siniaki)
No i zel lagodzacy ugryzienia - rewelacja (najlepiej zaraz po ukaszeniu
posmarowac)

--
Magda
"Sith here??