AVON

1. Data: 2003-01-07 12:25:02

Temat: AVON
Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich an grupie;
Wprawdzie udzielma sie na innych grupach dyskusyjnych o bardzo różnorodnej
treści, jednak na rec.uroda pisze pierwszy raz. Najpierw natknęłam się na
zdanie, że na tej grupie kosmetyki AVON-u nie cieszą się dobrą opinią, w
związku z czym postanowiłam przejrzeć archiwum grupy, żeby znaleźć konkretną
odpowiedź. i wiecie co: byłam mile zaskoczona, bo wcale aż tak wiele
negatywnych opinii nie znalazłam, albo... źle szukałam. Sama używam niektóre
z kosmetyków tej firmy od ... bardzo dawna i muszę przyznać, że rzeczywiście
nei wszsytkie mi odpowiadają, ale myśle ze to ejst już sprawa indywidualna,.
Czy mogę prosić o opinie poszczególnych osób.
Dziękuję i pozdrawiam.
Iza

1. Data: 2003-01-07 13:01:51

Temat: Re: AVON - dlugie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rima" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nei wszsytkie mi odpowiadają, ale myśle ze to ejst już sprawa
indywidualna,.
> Czy mogę prosić o opinie poszczególnych osób.

Jedna z odpowiedzi - patrz ponizej.
To wszystko, co na tej grupie wyprawiaja konsultantki, zeby cos sprzedac
jest naprawde niesmaczne.

Dwa - kolorówka Avonu z wyjątkiem błyszczyka Glazewear woła o pomste do
nieba, zwłaszcza podkłady.

Trzy - kosmetyki z serii "naturals" tylko sie tak nazywaja, zawieraja jakies
sladowe ilosci wyciagow roslinnych i to pewnie niestandaryzowanych jak znam
zycie.
Sa sztuczne i sztucznie pachna. Balsamy z tej serii nie nawilzaja.

Cztery - Zapachy wód toaletowych - w wiekszosci bazarowe

Pięć - nie jestem alergiczką i raczej nie zdarzają mi się uczulenia na
kremy. Z Avonu uczula mnie większość.

Sześć - z Avonu kupowalam kiedys naprawde duzo, bo katalogi mnie kusily.
Moge powiedziec, ze oferte tej firmy znam, jak zadnej innej.
I przez caly ten czas natknelam sie na takie oto godne polecenia kosmetyki:
1) - talk do ciala w plynie Skin So Soft czy jakos tak
2) - krem na noc w takim grana towym sloiczku - jest genialny
3) - sztyft, o ktorym pisalam pare postow nizej/wyzej
4) - maska do wlosow Advanced Techniques.

Te cztery kosmetyki z kilkudziesieciu, ktorych uzywalam to chyba niezbyt
duzo:)
Ale dobrze, ze sa jakies.

Pozdrawiam

Kaska

1. Data: 2003-01-07 13:15:25

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

[...]
> Sześć - z Avonu kupowalam kiedys naprawde duzo, bo katalogi mnie kusily.

Ja podobnie. Niestety :(

> [...]
> 4) - maska do wlosow Advanced Techniques.

> Te cztery kosmetyki z kilkudziesieciu, ktorych uzywalam to chyba niezbyt

Ja moge jeszcze dolozyc:

5) taki specyfik do wlosow na rozdwajajace sie koncowki
6) krem do rak i paznokci

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-01-07 13:33:22

Temat: Re: AVON - jeszcze dluzsze
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ekhm, ekhm, mgr Skakanko, osmiele sie nieco polemizowac, no, moze nie
polemizowac, ale dodam cos od siebie :)

> Dwa - kolorówka Avonu z wyjątkiem błyszczyka Glazewear woła o pomste do
> nieba, zwłaszcza podkłady.

Dobra jest moim zdaniem szminka Beyound Colour (czy jakos tak sie to pisze).
Ja mam sienne i ginger blush. Sa bardzo przyjemne w uzyciu i miekkie.
Co do reszty szminek to zdanie mam podobne ;)

> [...]
znam
> zycie.
> Sa sztuczne i sztucznie pachna. Balsamy z tej serii nie nawilzaja.

Nawilzaja faktycznie kiepsko, wlasciwie wcale, jednak zapach bardzo mi sie
podoba. Dlugo sie utrzymuje na skorze. Teraz zamowilam jakies nowe "Kwiat
Lilii" - za Chiny nie mam pamieci do nazw. No i szybko sie wchlaniaja.
Przynajmniej te, co ja mialam. A czy one sa naturals czy nie, tak gleboko to
ja juz nie wnikalam :-))

> Cztery - Zapachy wód toaletowych - w wiekszosci bazarowe
Tu sie zgodze. Dodam jeszcze, ze te kwiatowe wszystkie sa bardzo do siebie
podobne.

> Pięć - nie jestem alergiczką i raczej nie zdarzają mi się uczulenia na
> kremy. Z Avonu uczula mnie większość.

Mnie podraznil jeden, jakis pod oczy - piekl. Reszta nie, ale sa dla mnie za
tluste. Moja siostra bardzo sobie chwali natomiast Botani... cos tam dalej.
A mojej mamie podeszla ta "bomba witaminowa". To chyba zalezy od skory czy
jak? Kazdy jakos sie rozni chemicznie czy cos?

> [...]
> 3) - sztyft, o ktorym pisalam pare postow nizej/wyzej
> 4) - maska do wlosow Advanced Techniques.

no ja dodam te szminki, o ktorych wyzej, balsam i zel pod prysznic borowkowy
, kremiki, o ktorych wyzej, zel do mycia twarzy do skory tlustej byl calkiem
calkiem. A, jeszcze taki jeden krem do rak, taki w bialo-rozowym opakowaniu.

Ogolnie uwazam, ze oferta jest nieco przereklamowana, ale trzeba przyznac,
ze jest szeroka :)

mgr Kruszynka
(i wyzej juz nie bedzie :)) )
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-07 13:54:28

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> ekhm, ekhm, mgr Skakanko, osmiele sie nieco polemizowac, no, moze nie
> polemizowac, ale dodam cos od siebie :)

No!
Twoje szczescie ze nie wdajesz sie w polemike z mgr Skakanka, dziecko
drogie:))))

> [...]
> Ja mam sienne i ginger blush. Sa bardzo przyjemne w uzyciu i miekkie.
> Co do reszty szminek to zdanie mam podobne ;)

Ty lepiej napisz, ktorej firmy szminki Ci sie nie pasuja bo mi sie wydaje ze
Ty jestes uzalezniona:))
Ale racja, szminki nie sa najgorsze.
To znaczy jak dla mnie sa takie...obojetne.
Troche ich mam i nie uzywam bo mam lepsze.

> Ogolnie uwazam, ze oferta jest nieco przereklamowana, ale trzeba przyznac,
> ze jest szeroka :)

No wlasnie, te katalogi maja jakas dziwna moc.
Zreszta wszystkie.
jesli w sklepie moge sobie jakos poradzic z pokusami to kiedy dostane
katalog, mam obled w oczach i siedze nad nim dwa dni.
A o tym kremie do rak zapomnialam, faktycznie, rewelacja

> mgr Kruszynka
> (i wyzej juz nie bedzie :)) )

Ja mysle ze my tu w wiekszosci magistry i inne inteligentne ludzie, ale
niektorzy tego nie zauwazaja. Myslalam zeby zmienic nicka na stale na mgr
Skakanka:) hehe
A najbardziej mi sie podobalo jak Kasia sie podpisala pod jakims postem:
Z magisterskim pozdrowieniem
magister Kasia

czy jakos tak:)

Kaska

PS A ja osmielilam sie na wizazu ocenic tusz, ktory zglosilas. I ocenilam go
na dwie gwiazdki :PPP

1. Data: 2003-01-07 14:09:57

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.Skakanka używa tylko kosmetyki renomowanych firm
i dla Niej Avon to podróbki.
Dla mnie to Extra i Tanio!

aQa

1. Data: 2003-01-07 14:13:35

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłe Panie Magister Skakanko i Kruszynko,
Jako człowiek światowy, bo z niejednego pieca się w życiu chleb jadło,
zauważyłam, (oraz moje koleżanki - także kobiety światowe, niejedną podróż w
życiu odbyły i mają atrakcyjne zawody), ale do rzeczy, że katalog Avonu ma
faktycznie w sobie "magiczną moc" - nie sposób nie zamówić czegoś. Zakupy
się robi łatwo i przyjemnie, bo nie myśli się o forsie, tu coś w promocji,
tam gratis jak kupisz produkt ze strony 18, a po podliczeniu wychodzi np.
120 zl (w wersji softowej....).
Ja do Waszego spisu chciałabym dodać spray do ciała Naturals "Pear Burst",
który bardzo fajnie odświeża ciało. Miałam okazję wypróbować jego
możliwości, kiedy wyobraźcie sobie byłam w Maroko razem ze znajomymi
(polecam - bardzo ciekawy kraj), a jedna moja znajoma z którą tam byłam jest
lekarzem stomatologiem, a jej mąż informatykiem w znanej lotniczej firmie,
bawiliśmy sie wspaniale popijając miętową herbatę - to bardzo popularny
napój w Maroko, bo wyobraźcie sobie, że Marokańczycy się mniej po nim pocą.
Pozdrawiam Was serdecznie
mgr Kasia ;)))

1. Data: 2003-01-07 14:15:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty lepiej napisz, ktorej firmy szminki Ci sie nie pasuja bo mi sie wydaje
ze
> Ty jestes uzalezniona:))

Ach, dokladnie! Niedawno przejrzalam kosmetyczke i wywalilam polowe juz
bezwarosciowych szminek, niezuzytych, niepasujacych kompletnie. Wlasciwie
nie wiem, po co ja je kupilam. Najlepsze jest to, ze to nie pierwsza taka
operacja :))

>Myslalam zeby zmienic nicka na stale na mgr
> Skakanka:) hehe

O! Mgr Skakanka brzmi jak mgr Mrotek z Dziennika Fedorowicza. Zmien, zmien!

> PS A ja osmielilam sie na wizazu ocenic tusz, ktory zglosilas. I ocenilam
go
> na dwie gwiazdki :PPP

Otoz to! zgadzam sie zupelnie. Na poczatku chcialam dac mu cztery
(wariatka!), potem trzy, a teraz zostane przy dwoch. Wyzej sie nie da ;))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-07 14:20:17

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> P.Skakanka używa tylko kosmetyki renomowanych firm
> i dla Niej Avon to podróbki.
> Dla mnie to Extra i Tanio!
>
> aQa

Jesli dla Ciebie to extra i tanio to napisz to po prostu i nie rob awantury
o to ze nie lubie tych kosmetykow.
Wiele razy pisano Ci na grupie, zebys pisala pod postami i zachowywala sie
zgodnie z netykieta.
A teraz jeszcze jakies osobiste wycieczki. W koncu sie wkurze i mailne do
kogo trzeba, tak mi dopomoz pan kierownik

Kaska

1. Data: 2003-01-07 14:21:52

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mgr Kasia ;)))

Witaj mgr Kasiu! :))

> [...]
> tam gratis jak kupisz produkt ze strony 18, a po podliczeniu wychodzi np.

Ufff, mi sie udalo - bo promocyjnie. W sumie 25 zl

> Ja do Waszego spisu chciałabym dodać spray do ciała Naturals "Pear Burst",
> który bardzo fajnie odświeża ciało.

Ja go nie znam! Jakas slepa jestem, a katalog chyba piecset razy
przejrzalam. :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."