AVON - krem Retroactive

1. Data: 2003-01-28 14:17:55

Temat: AVON - krem Retroactive
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W najblizszym katalogu jest promocja: krem Retroactive + żel po oczy w
cenie kremu. Troche mnie kusi, a troche zniechecaja mnie opinie na
wizazu. A co wy o nich myslicie?

Pozdrawiam serdecznie
ISIA

PS. zeby poniej nie bylo ;-) sama jestem konsultantka, ale tego kremu
jeszcze nie uzywalam, a nie zwyklam wierzyc w 'cudowne' wlasciwosci
polecane na ulotkach

1. Data: 2003-01-29 09:00:08

Temat: Re: AVON - krem Retroactive
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> aQa wrote:
> Jest super ,tez sobie kupie!

Uzywalas? Jakie wrazenia, jakie efekty?

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-01-29 09:02:19

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest super ,tez sobie kupie!

aQa

1. Data: 2003-01-29 14:26:20

Temat: Odp: AVON - krem Retroactive
Od: "LiLiT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro już mowa o kremach Avonu ... co sadzicie o kremie nawilżającym z wit E
(ultimate E vitamin cream) ,ma on wygładzać skóre i zapobiegać starzeniu
skóry (czyli działanie takie jak nivea visage alpha flavon).Któraś z was go
używała?

1. Data: 2003-01-29 16:14:59

Temat: Re: AVON - krem ultimate E vitamin
Od: "Anutka" <anutka1504(nospam)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ultimate E vitamin cream) ,ma on wygładzać skóre i zapobiegać starzeniu
> skóry (czyli działanie takie jak nivea visage alpha flavon).Któraś z was

Witeczka,

Owszem, jestem konsultantką i znam ten krem.
Jest w porządku , ja nie mam wrazliwej cery ale mimo to na poczatku uzycia
mnie troszke szczypie (nie wiem jak u innych) Potem juz fajnie sie wchlania,
jest dobry na noc.
A jak juz chodzi o kremska Avonu to wg mnie najlepszy jest nawilzający
brzoskwiniowy! niektorym nie odpowiada jego zapach, ale wygladza buzke
super!

Pozdrawiam
Ania
--
GG 2874748

1. Data: 2003-01-29 16:47:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003 17:14:59 +0100, Anutka <a...@g...pl> wrote:
: A jak juz chodzi o kremska Avonu to wg mnie najlepszy jest nawilzający
: brzoskwiniowy! niektorym nie odpowiada jego zapach, ale wygladza buzke
: super!

dla mnie ten zapach jest boski. kupuje go glownie ze wzgledu na tenze, i
jest to jedyny kosmetyk avonu, ktory biore regularnie (tzn. mam juz
drugi :))

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-01-29 17:59:31

Temat: Odp: AVON - krem ultimate E vitamin
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krem z witaminą E mi bardzo odpowiada, ma bardzo przyjemny zapach...
Natomiast co do kremu brzoskwiniowego, powiem tak. Początkowo bardzo go
lubiałam, ale teraz jego zapach mnie drażni...Chyba mi się po prostu
znudził... I tak stoi biedny w łazience :-) Ale pewnie do niego kiedyś
wrócę...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-29 18:40:09

Od: "Anutka" <anutka1504(nospam)@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

______________
Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lubiałam, ale teraz jego zapach mnie drażni...Chyba mi się po prostu
> znudził... I tak stoi biedny w łazience :-) Ale pewnie do niego kiedyś

Aniu masz dokladnie ten sam problem co ja! ;-) tez mi sie nudza zapachy
kosmetkow. Ja lubie ten brzoskwiniowy kremik, ale po kilku godzinach jego
zapach sie jakby troszke "rozklada na skorze" i pachnie ostrzej Nie wiem jak
jest u innych.

Pozdrawiam
Ania
--
GG 2874748
-

1. Data: 2003-01-29 20:33:33

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anutka" <anutka1504(nospam)@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Kupiłam go na próbę, chociaż wydawało mi się po użyciu próbek, że jest
trochę za tłusty. Tymczasem okazuje się, że jest lekki, ładnie się wchłania
i podoba mi się jego zapach. Nie wiem czemu próbka była inna. Ja używam go
na dzień.

Pozdrawiam,
ESka

1. Data: 2003-01-29 20:35:16