Płyny do kąpieli

1. Data: 2003-02-13 08:27:02

Temat: Płyny do kąpieli
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O tym chyba jeszcze nie klikałyśmy :))
Co polecacie, co lubicie i dlaczego? :)
Ja długie lata byłam wierna Ives Rocher "zielone pomidory", ale jakies
póltora roku temu zaprzestano jego produkcji :((((
Teraz "zastępczo" lubię IR "czarna porzeczka".
Nie wiem czy mają one jakies cudowne działanie, bo ja ich namiętnie używam
ze względu na zapach.
Lubię też Dove "Silk". Zreszta tak jak mydła Dove. Za nimi przemawia to, ze
dermatolodzy polecają używanie ich produktów przy jakimkolwiek przesuszeniu
skóry i innych z nią problemów.
Ostatnio tez wypróbowałam Nivea "Milk & HOney", ale jakos mnie nie
zachwycił. Denerwowało mnie, ze juz podczas kąpieli skóra w dotyku była
"śliska". Dziwne uczucie...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-13 08:49:47

Temat: Odp: Płyny do kąpieli
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo lubię płyn do kapieli Palmolive Aroma Therapy Lawendowy.
Poza tym uwielbiam takie drobne czekoladowe perełki (w zimie) i melonowe
(latem) z firmy Swiat Zapachów.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-13 09:08:26

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mogłabyś coś więcej napisać o tej firmie Świat Zapachów? nigdy o niej
nie słyszałam... Czy jest dostępna normalnie w sklepach?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-13 09:51:50

Temat: Re: Płyny do kąpieli
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> O tym chyba jeszcze nie klikałyśmy :))
> Co polecacie, co lubicie i dlaczego? :)

Ja Yves Rocherow uzywam nalogowo wszelakich.
A ostatnio odkrylam plyny Kamill (albo Camill?) - tej firmy, ktora robi
kremy do rak.
I sa super!

Kaska

1. Data: 2003-02-13 10:14:45

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te perełki kupuje w Gdańsku w sklepie "Mydło i powidło" lub w "Mydlarnii".
Na pewno we Wrocławiu (jak mi się podoba to miasto!!!) jest taki sklep z
mydłami na wagę.
Świat Zapachów to firma z Poznania. Myślę, że jest jakimś importerem, bo owe
perełki są Made in France...
Sprzedawane są jednak pod marką "Świat Zapachów"
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-13 10:31:23

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas nie ma niestety Mydła i Powidła :-( Ale podobno jest jakiś
sklepik z mydłami na wagę na ulicy Ruskiej niedaleko placu I Maja.
Chyba będę się tam musiała w końcu udać niebawem :-) Bo jeszcze tak
nigdy nie byłam...straszne :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-13 11:24:17

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> O tym chyba jeszcze nie klikałyśmy :))
> Co polecacie, co lubicie i dlaczego? :)

Jesli chodzi o zapach to jestem zakochana w Winter Dream Nivea, co prawda
nie odczuwam jakis wartosci dla skory, ale zapach mnie uwodzi.
Natomiast dla skory: lubie olejki, ostatnio Caroline Herrera 212, pieknie
pachnie a skora po nim mieciutka i gladka.

--
star

1. Data: 2003-02-13 12:14:15

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> O tym chyba jeszcze nie klikałyśmy :))
Eeeech, w tej kategorii moge wystapic w 'Jakich kosmetykow masz
najwiecej' ;-)

> Co polecacie, co lubicie i dlaczego? :)

Ulubione:
AVON - pomaranczowy, kokosowy, jasminowy - zapach adekwatny do nazwy i
pienistosc
Dove - delikatny, 'dziecinny' zapach i nawilzenie
Yves Rocher, cala seria Plaisirs Nature - roznorodnosc i mozliwosc
kupowania mini buteleczek, chociaz IMHO lepiej sie sprawdzaja jako zele
pod prysznic
AVON olejek SSS kwiatowy - super zapach i moja skora go lubi. Z tej
serii jest tez lesny i on z kolei jest bardzo lubiany przez mojego meza.
Fruttini Choc Chips - zapach czekoladowy, kremowa konsystencja,
wydajnosc (juz sie czaje na wisniowo-waniliowy :-)

Rozczarowania:
rozany AVONu - bo mnie uczulil i na dodatek bezczelnie poczekal z tym,
az kupilam wlasna litrowa butle, a dopoki uzywalam cudzego to byl super
(kradzione nie uczula? ;-( )
Winter Dream - piekny zapach i zero efektu, ani pianki, ani nawilzenia
Mleko do kapieli Floriny - po prostu okropny! zadnej zalety, a nieznosny
zapach na czele wad :-(

Niegdysiejsze sniegi:
YR mial kiedys super plyn czekoladowy, ktory w zestawieniu z balsamem
kokosowym byl hmmmmm... apetyczny :-)))
a Avon w serii Aromatherapy mandarynkowy, ale oni maja taka idiotyczna
polityke, ze wycofuja fajne i sprawdzone kosmetyki w pogoni za
'nowosciami' :-/

Pozdrawiam
ISIA, stworzenie wodne

1. Data: 2003-02-13 12:17:49

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o zapach to jestem zakochana w Winter Dream Nivea, co
prawda
> nie odczuwam jakis wartosci dla skory, ale zapach mnie uwodzi.

Podpisuję się pod tym! Zapach jest po prostu przepiękny!
Kupiłam go włącznie dla zapachu...cudowny...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-02-13 13:58:58

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ISIA" <i...@m...com.pl> wrote
> a Avon w serii Aromatherapy mandarynkowy, ale oni maja taka idiotyczna
> polityke, ze wycofuja fajne i sprawdzone kosmetyki w pogoni za
> 'nowosciami' :-/

O i tu sie podpisuje wszystkimi czterema! I te nowosci nie zawsze sa
super-hiper :((
Mieli kiedys taki podklad w sztyfcie. Moja tesciowa in spe do teraz nie moze
sie nadziwic, dlaczego go wycofali. Jeden dostala ode mnie, bo ja w jakims
przyplywie przedziwnego myslenia i odplywie inteligencji zamowilam sobie
odcien Warm Beige, a skore mam baaardzo jasna. Mowi, ze to najlepszy podklad
z Avonu, jaki miala.

A najgorsze jest to, ze jak na zlosc nie wycofuja badziewia :-/

Kruszyna
(nastawiona nostalgicznie)
--
"Primum non stresere..."