Aaaaaaaaaaa HELP

1. Data: 2006-01-14 20:40:54

Temat: Aaaaaaaaaaa HELP
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj mi to dziwne coś zwariowało.

Do tej pory - po pierwszym poście danego dnia dostwałam info z devnull at
news.telefonica.de, ze wysłałam posta... teraz dostaje po kazdym poscie
wysłanym na testa.
Dżizazkurwajapierdole.
To już tak na zawsze bedzie?
czy Bat ma opcje, zeby oznaczac jako przeczytane to co z filtra trafia do
kosza?

Bardzo prosze o pomoc. Brak sensownej pomocy sprawi, ze przestane pisac na
testa, bo nie wytrzymam napływu tych śmieci...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-14 20:48:19

Temat: Re: Aaaaaaaaaaa HELP
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-14 21:40:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Lia* skreślił te oto słowa:

Przepraszam, za wysyłke poprzedniego posta - Dialog się zbiesił.
Jesli ktoś ściągnął zanim puściłam cancela - tym mocniej przepraszam.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

sposoby na cellulit
problem z włosami - przetłuszczanie
Philishave 7820
[wroc]gdzie maskara maximum volume manhattan
prosba o rade-makijaz pernamentny