Aborcja

331. Data: 2003-09-24 22:34:17

Temat: Re: Aborcja
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Jastrzębski" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:bkt543$4gh$1@opal.futuro.pl...

> kazdy sam
>
> No więc... jakby SAM ponosił to miałbym połowę mniej uwag.
> Chodzi o to, że zwykle:
> - - inni ponoszą przez niego
> - - nieraz więcej niż on sam
> - - nieraz wcześniej jeszcze niż na sądzie ostatecznym

Właśnie, tak niestety ma sie rzecz z wieloma złymi uczynkami. Nie uchronisz
ludzkości od zła i grzechu, nawet Jezusowi się to nie udało (nie próbował?).

boniedydy

332. Data: 2003-09-24 22:35:53

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę się tu, bo we właściwym miejscu post mi nie przechodzi.

> U mnie np. jest tak:
>
> 1. pierwszy chłopak
> 2. "wyciśnięcie" z ZUS'u możliwych urlopów
> 3. powrót do pracy na rok
> 4. drugi chłopak
> 5. "wyciśnięcie" z ZUS'u możliwych urlopów
> 6. powrót do pracy na 5 lat
> 7. "pod choinkę" będzie trzecie
(...)
> - - co nie zmienia faktu iż cieszy się bardzo, że będzie mogła znów
> "wycisnąć z ZUS'u" i spełnić się jako kobieta

rety, co tu jst najważniejsze? Bo zaczynam mieć wrażenie, że wyciskanie z
ZUS-u.

> Może dlatego poza jedną dyskutantką niezbyt wiele kobiet aktywnie
> podpisuje twoje listy.
> Ale może też z braku czasu.

Raczej ze znudzenia tematem.

> Poczytać ?
> (można założyć google - przez nie więcej widać)

Np. przez google widać post, ktory pojawił się na grupie kilka miesięcy
temu, w którym dyplomowana instruktorka naturalnych metod antykocepcji
opisywała, jak po drugiej wpadce zrezygnowali z mężem z naturalnego
planowania rodziny.

> Policzono że ludność świata zupełnie znośnie mogłaby żyć ta terenie
> któregoś ze stanów (nie pamiętam) USA.
> Dopóki ludzie topić będą zboże w morzu dopóty argumenty o przeludnieniu
> pozostaną obłudną demagogią.

Policzono też, że gdyby cała ludzkość miała żyć choćby na poziomie
mieszkańcow Polski, to potrzebowalibyśmy kilku planet Ziemia z ich zasobami.
Dopóki tylu ludzi na Ziemi żyje w skrajnej nędzy i nie widać sposobu na
zmianę tego stany rzeczy, dopóty argumenty takie jak Twój powyższy pozostaną
obłudną demagogią.

boniedydy

333. Data: 2003-09-25 04:35:53

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Jastrzębski" <f...@p...com> wrote in message
> Konwencja usenetu ogranicza możliwość używanej w zwykłej rozmowie
intonacji.
> Jedne czytniki wytłuszczają i podkreślają a inne nie. Za to wszystkie
> interpretują Caps Lock.
> Jak inaczej zaznaczyć, że chodzi o coś szczególnie ważnego ?

Jakoś autorzy ksiązek radzą sobie bez takiej metody.

Jacek

334. Data: 2003-09-25 06:06:58

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości news:bkt69g$3fn$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Właśnie, tak niestety ma sie rzecz z wieloma złymi uczynkami. Nie
uchronisz
> ludzkości od zła i grzechu, nawet Jezusowi się to nie udało (nie
próbował?).

Ale próbował, a nie siadł z założonymi rękami ;)

Margola Naprawiaczka Świata

335. Data: 2003-09-25 08:13:17

Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

*Krzysztof Jastrzębski* f...@p...com:

> Jakoś niewielu poddaje się sterylizacji a to podobno nie ma żadnych
> skutków ubocznych i jest w znieczuleniu.

Hmmm. Może to dlatego, że sterylizacja w Polsce jest nielegalna? ;>

Iluzja.

--
/ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ n_n ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ \
( Anita 'Iluzja' Iwańczyk ) ( /@ ~\ ) ( 'Jesteśmy Hipopotamy, )

336. Data: 2003-09-25 10:48:51

Od: Krzysztof Jastrzębski <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

337. Data: 2003-09-25 11:10:08

Od: Krzysztof Jastrzębski <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

338. Data: 2003-09-25 11:20:41

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posty o odejściu od (wcześniej ustnie deklarowanej) wiary widać i bez
> googli nawet w tym wątku i brzmią smutno.
> Jak to dobrze że nie zrezygnowałem z nauki czytania po pierwszej "dwóji
> z polaka".

Nie po dwói, tylko po kolejnej wpadce przy złym stanie zdrowia.
Zresztąodszukaj sobie ten list i przeczytaj, nie warto tak dysutować.

> Poza tym gdybyś zajrzała pod zapodane w rozmowie z Jackiem linki to na
> stronach T.O.R. znalazłabyś informacje kiedy NIE należy się dziwić
"wpadce".

To znowu nie do mnie, ta osoba która pisała na grupę zapewne czytała
wszystkie te informacje. Była (razem z mężem) dyplomowanym instruktorem
metod naturalnych.

> Nie "nie widać" tylko niektórzy mają "oczy szeroko zamknięte" na ten
> oczywisty sposób jakim jest podzielenie się z drugim posiadanymi dobrami.

Nawet podzielenie się niewiele by dalo. Wysoki (a nawet średni) poziom życia
jest nieosiągalny dla całej 6-miliardowej ludzkości ze względu na
organiczenia Ziemi.

boniedydy

339. Data: 2003-09-25 12:56:46

Temat: Re: jak nakarmić głodujących
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Jastrzębski" <f...@p...com> napisał w wiadomości

> Nie "nie widać" tylko niektórzy mają "oczy szeroko zamknięte" na ten
> oczywisty sposób jakim jest podzielenie się z drugim posiadanymi dobrami.

Żeby to było takie proste.
Ale powiedz mi czemu np. my Polacy mamy brać odpowiedzialność za życie i
pełem brzuch innego narodu?
Ja się chętnie podzielę, ale ten sposób jest złym rozwiązaniem, bo po prostu
jest nie jest rozwiązaniem a jedynie przedłużeniem problemu i obarczeniem
jednej grupy ludzkiej odpowiedzialnością za druga grupę ludzi.
Po jakimś czasie doszło by do kuriozalnej sytuacji że bogatsza, produkująca
żywność i jej nadwyżki grupa jest skazana na utrzymywanie tej drugiej nic
nie robiącej i jak znam życie mnożącej się bez umiaru, grupy ludzi.

Mnie raczej dziwi czemu nie szuka się innych rozwiązań - choć zdaje sobie
sprawę, że nie jest to łatwe.

Inna sprawa, że owe głodujące narody, znalazły się w takiej sytuacji z
powodu odebrania im samodzielności przez np. działalność misyjną,
ucywilizowanie na zachodnia modłę, lub "dzielenie po równo" na zasadach
dobrze znanego nam i dzięki Bogu minionego systemu.

Sowa - co nie wierzy w łatwe rozwiązania i dzielenie z "urzędu".

340. Data: 2003-09-25 13:58:49

Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

*Krzysztof Jastrzębski* <f...@p...com>...

> Zresztą po tym argumencie to ja już zupełnie nic nie rozumiem...

> Gubię się w gąszczu takiego zróżnicowania argumentów moich
> adwersarzy... :-)

Ależ. Ja tylko niosę pomoc, podając możliwą przyczynę nikłej ilości
wykonywanych zabiegów sterylizacji... ;)
Ale nie dyskutuję, bo przepychanki na tematy okołoreligijne jakoś tak
mnie nudzą.

Iluzja.

--
[ ..:: Iluzja ::.. ][ 'Don't try to fix me ]
[ lestath(at)wp.pl ][ - I am not broken' ]

Re: Siedzę sobie smutny w Toruniu smutnym nocą smutną...
dofffcip malzenski
kłopot z prababcią [długie]