Aborcja rocznego dziecka

81. Data: 2015-11-08 08:38:40

Temat: Re: Aborcja rocznego dziecka
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:n1mhnn$4j9$...@d...me...

>Ale to Ty krytykujesz Singera, więc widać musisz wiedzieć
>co to znaczy wartość życia... powiedz nam, bo ja nie wiem

Nie wiesz czym jest wartość życia? To sporo wyjaśnia. Nie sądzę bym miał na
tyle energii by odbudować tak wybrakowany humanitaryzm jak twój.

82. Data: 2015-11-08 11:48:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Nie wiesz czym jest wartość życia? To sporo wyjaśnia.
> Nie sądzę bym miał na tyle energii by odbudować
> tak wybrakowany humanitaryzm jak twój.

Ależ śmiało... powiedz mi, jaką wartość ma życie świni
a jaką życie owcy - które życie ma większą i o ile... :-)

83. Data: 2015-11-08 12:01:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Ależ śmiało... powiedz mi, jaką wartość ma życie świni
>a jaką życie owcy - które życie ma większą i o ile... :-)

Moim zdaniem życie niemowlaka jest więcej warte niż życie świni, a twoim?

84. Data: 2015-11-08 12:11:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Moim zdaniem życie niemowlaka jest więcej warte niż życie świni, a twoim?

W ogólnym przypadku, oczywiście tak.
Ale nie wiemy czy Singer nie omawiał jakiegoś szczególnego przypadku, o
którym była mowa wcześniej, czego nie zawarłeś w przytoczonym cytacie.

85. Data: 2015-11-08 12:30:02

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>W ogólnym przypadku, oczywiście tak.
>Ale nie wiemy czy Singer nie omawiał jakiegoś szczególnego przypadku, o

Niby jaki to przypadek wyobraźnia ci podpowiada?

>którym była mowa wcześniej, czego nie zawarłeś w przytoczonym cytacie.

Ciężar dowodu istnienia otoczenia cytatu zmieniającego jego znaczenie jest
po twojej stronie.

86. Data: 2015-11-08 12:32:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Niby jaki to przypadek wyobraźnia ci podpowiada?

Nie wciągniesz w mnie w spekulacje.
Sam poszukaj o czym pisał Singer.

> Ciężar dowodu istnienia otoczenia cytatu zmieniającego jego znaczenie jest
> po twojej stronie.

Ciężar udowodnienia że Singer gadał głupoty jest po Twojej stronie.

87. Data: 2015-11-08 12:50:29

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Nie wciągniesz w mnie w spekulacje.
>Sam poszukaj o czym pisał Singer.

Ja wiem o czym pisał, gdybyś ty miał coś dodatkowego, podałbyś - zamiast
zasłaniać się koniecznością spekulowania.

>Ciężar udowodnienia że Singer gadał głupoty jest po Twojej stronie.

Pokazałem ci cytat: "the life of a newborn is of less value than the life of
a pig, a dog, or a chimpanzee" jest on głupotą - ty twierdzisz, że istnieją
dodatkowe okoliczności unieważniające mój dowód. Na tobie więc spoczywa
obowiązek ich wskazania, oczywiście możesz ciągnąć dalej tą retoryczną
ciuciubabkę, wszak skompromitować się bardziej niż do tej po nie zdołasz (a
może jednak?).

"Argument", że na pewno autor napisał coś jeszcze stosujesz od zawsze i
wiem, że możesz to ciągnąć w usranum infinitum, niczym w zasadzie indukcji
matematycznej - btw co miałeś z "majcy"?

88. Data: 2015-11-08 21:02:54

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-07 o 00:11, Pszemol pisze:
> [...]
> UMRZESZ Z GŁODU JEŚLI GO NIE ZJESZ. To jest przykład dyskusji
> o której tu mówimy. Hipotetyczna sytuacja, abstrakcyjne założenia.
> Tak jak u Dawkinsa. I teraz przychodzi Ghost i próbuje wykręcić się
> od odpowiedzi na pytanie czy zjadłby pasażera wymyślając sobie
> odpowiedź niezgodną z regułami gry, czyli niezgodną z zalozeniem,
> mówiąc: "a co jeśli pomoc ma przyjść jutro? przeżyję na głodno do jutra".
> Nie! Nie ma takich założeń. W rozważaniu Dawkinsa choroba dziecka
> jest nieuleczalna i już. Kropka. Nie ma sensu rozważać jej uleczalności.

Możesz mu tłumaczyć w nieskończoność... to dla niego za trudne.
A podawanie takich przykładów jest niebezpieczne, bo jedyne co Ghost z
tego wyniesie to to, że popierasz czy wręcz nawołujesz do zjadania ludzi.

I dokładnie tyle zrozumiał z omawianego cytatu z Dawkinska.

Pozdrawiam
Piotr

89. Data: 2015-11-08 21:04:39

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> [...]
>wyniesie to to, że popierasz czy wręcz nawołujesz do zjadania ludzi.

>I dokładnie tyle zrozumiał z omawianego cytatu z Dawkinska.

Łał, siła argumentów!

90. Data: 2015-11-08 21:26:07

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-07 o 01:35, glob pisze:
> Kviat

> KalekĄ!!! No ja pierd...
>
> To jakaś plaga. Aż oczy bolą... bolom.
>

> Tak plaga idiotów co czepia się dyslektyków w internecie jest porażająca, też się
zastanaeiam skąd takie chamy się biorą.?

A skąd się biorą chamy, którym nie chce się nauczyć cytowania na grupach
dyskusyjnych?
Leń jesteś i nie szanujesz rozmówców. I dlatego w twoją dysleksję
zwyczajnie nie wierzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Dzieci i smartfony: ciekawy obrazek