Aborcja - szczegóły

41. Data: 2002-01-22 16:38:23

Temat: Re: Aborcja - szczegóły
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie rozpoznałeś mej subtelnej ironii?
Mój błąd, ale na swoje usprawiedliwienie podam, że tego typu poglądy
słyszałem na poważnie.:-)
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

42. Data: 2002-01-23 15:18:51

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości

> Skoro wyrostek albo inny narzad ma dla ciebie taka sama wartosc co zyjaca
> istota (taka ktorej zycie nagle przerwano) to wyrazy wspolczocia dla
ciebie
> a szczegolnie tych, ktorzy ci ufaja.

Tobie nie chodzilo o moralnosc tylko o szkowanie...
wiec jak chcesz to przyjdz do mnie na blok i tam bedziesz sie szokowac 60
minut na godzine i nie siej taniej propagandy o aborcjij i ochronie zycia
poczetego bo juz m nie to nudzi...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

43. Data: 2002-01-24 11:26:48

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To samo pomyslalam...
>Z tego co wiem to aborcja jest mozliwa do 3 m-ca a te fotki przedstawiaja
>juz dobrze wyksztalconego czlowieczka.

do 6 m-ca gwoli informacji, a to juz jest wtedy spooory czlowieczek.
Poza tym czy to ma znaczenie? Z biologicznego punktu widzenia nie ma roznicy
czy sie dokona aborcji w 3 czy w 6 miesiacu...

Lukasz

44. Data: 2002-01-24 18:50:11

Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> minut na godzine i nie siej taniej propagandy o aborcjij i ochronie zycia

Posluchaj WAL i DMUCHAJ.
Na kobiete sie stawiasz ?!
Skoro lubisz szoki to moge cie zecwelic jak chcesz?
Mam doswiadczenie i ochote schrupac chwasta.
Tyson.

45. Data: 2002-01-25 22:21:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard napisał(a):

> [...]

> Na kobiete sie stawiasz ?!
> Skoro lubisz szoki to moge cie zecwelic jak chcesz?
> Mam doswiadczenie i ochote schrupac chwasta.

Ty!...Piotrowski!...To, że ci dali w więzieniu komputer, to nie znaczy, ze
możesz sobie wypisywać co chcsz. Zmieniłeś już nazwisko?

--
Kaja

46. Data: 2002-01-29 20:54:03

Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Ty!...Piotrowski!...To, że ci dali w więzieniu komputer, to nie znaczy, ze
> możesz sobie wypisywać co chcsz. Zmieniłeś już nazwisko?

Nasuwaja mi sie dwa wnioski:
1.Albo Jestes glupia gaska ktora nie rozumie czytanego tekstu
2.Albo lubisz ostre rzniecie (gwalcenie) na bloku (klatce schodowej) przez
takich zboczencow jak WALDUS.

Twoj przyjaciel wiezien.

47. Data: 2002-01-29 21:13:19

Od: Tomek Jasinski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jan 2002 21:54:03 +0100, "Ryszard" <r...@p...onet.pl>
wrote:

[...]
>Nasuwaja mi sie dwa wnioski:
>1.Albo Jestes glupia gaska ktora nie rozumie czytanego tekstu
>2.Albo lubisz ostre rzniecie (gwalcenie) na bloku (klatce schodowej) przez
>takich zboczencow jak WALDUS.

Bez względu na intencje, grozisz komuś "zecweleniem". Następnym razem przed
wysłaniem listu zastanów się nad jego treścią.

--
Why is it that nobody remembers the name of Johann Gambolputty de von
Ausfern-schplenden-schlitter-crasscrenbon-fried-digg

48. Data: 2002-01-30 00:51:38

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard napisał(a):

> Nasuwaja mi sie dwa wnioski:
> 1.Albo Jestes glupia gaska ktora nie rozumie czytanego tekstu
> 2.Albo lubisz ostre rzniecie (gwalcenie) na bloku (klatce schodowej) przez
> takich zboczencow jak WALDUS.

Od mojej sympatii Waldusia, to się odczep :-P

> Twoj przyjaciel wiezien.

Spadaj.

--
Kaja

Szukam grup dyskusyjnych: choroba Alzheimera, opieka nad chorymi
!!!!!!super promocje - sprzęt medyczny!!!!!!
pylek pszczeli
rak i jego leczenie
Dieta po kamyku woreczka zolciowego