Absmak powraca w wielkim stylu!

31. Data: 2010-11-24 14:32:11

Temat: Re: Absmak powraca w wielkim stylu!
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
news:icj6hi$na2$4@news.dialog.net.pl...
> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message
>
> Tusk tak bardzo obcinal wydatki ze zrobilo sie
> z tego zadluzenia 300 mld w 3 lata.
> I ciagle narasta w tym samym tempie,
> albo nawet przyspiesza.

Do tego, żeby dług narastał wystarczy w zupełności jedno z dwóch:
- kryzys zmniejszajacy dochodu budżetu. Brak realizacji planu
- nadejście terminów spłaty przeszłych zobowiązań (np.
zobowiązań inwestycyjnych narzuconych przez UE, zobowiązań
podwyżej pensji w budżetówce).

Wystarczy jedno z powyższych. Lekiem na to są reformy.
I można odpowiedzialnie powiedzieć, że grzechem ekipy Tuska jest
to, że zyski z reform nie nadążaja za zwiększeniem deficytu
powstałym na skutek punktów wskazanych wyżej.
Ale mówienie, że to Tusk zadłuża to jednak gruba przesada.
Patrz na zobowiązania, które zaciąga i przerzuca w przyszłość,
na przyszłe ekipy.

32. Data: 2010-11-24 14:42:24

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:icj7lb$u3v$1@news.onet.pl...

> I można odpowiedzialnie powiedzieć, że grzechem ekipy Tuska jest
> to, że zyski z reform nie nadążaja za zwiększeniem deficytu

dokadnie.

> Ale mówienie, że to Tusk zadłuża to jednak gruba przesada.

Dokladnie zadluza: zaciaga kredyt w obligacjach zeby pokryc
wydatki, na ktorych nie ma dochodów.

A w tym roku jeszcze łataja prywatyzacją!
Co potem? Lepiej nie pytac...
A kryzys sie rozkreca.

Druch

33. Data: 2010-11-24 15:19:09

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message

> dokadnie.

> Dokladnie zadluza: zaciaga kredyt w obligacjach zeby pokryc
> wydatki, na ktorych nie ma dochodów.
No ale przepraszam ja Ciebie - co ma zrobić :) żeby pokryć
bieżące zobowiązania :) ? Ma przestać wypłacać pensje nauczycielom
czy może wyłączyć ogrzewanie w szpitalach ? :) Wyjaśnij mi proszę :)

Powiedz jeszcze, co zrobił Kaczor, żeby do tego nie doszło.
Na razie było, że Kaczor obniżył niektóre obciążenia podatkowe (składki
rentowe).
OK. Pytanie tylko: po co ? Był wzrost gospodarczy to aż się
prosiło, by nadwyżki przeznaczyć właśnie na przeprowadzenie jakichkolwiek
reform - kosztownych, wymagających pieniędzy, a nade wszystko budzących
sprzeciw dużych części społeczeństwa - więc wymagajacych dodatkowego
opłacenia, rekompensaty.

To jest tak, jak z przedsiębiorcą, którego firma ma kłopoty. Dostał więcej
kasy, ale zamiast zainwestować i zrobić restrukturyzację - oddał kasę z
powrotem.
Nie rozwiązał żadnego długotrminowego problemu. Z prezesury odszedł
z etykietą 'ten, co zawsze oddaje pieniądze'. Bardzo to miłe, ale jego
następca
siedzi w czarnej dupie.

34. Data: 2010-11-24 15:59:49

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message

[...]
> mozecie mowiac co Was sie podoba :)

Daj to sobie jako sygnaturkę.

P.

35. Data: 2010-11-24 17:08:41

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:icjade$8fe$1@news.onet.pl...

Prosty przyklad:
W ciągu roku (sezon 2008-2009) przybyło 40,5 tys. urzędników z tego 16 tys.
w administracji państwowej.
Jeden urzednik to koszt okolo 100 tys - 150 tys. rocznie.

40 tys x 100 tys = okolo 4 mld złotych dodatkowo!

BANDA!

Gdyby rzad zredukowal zamiast zwiekszac to oszczednosc mogla by byc okolo 8
mld zł!
A tak robia jakies pseudo ruchy typu Przyjazne Panstwo - z
tym cholernym blaznem Palikotem.

Druch

36. Data: 2010-11-24 17:15:07

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Przy okazji, Palikot zaczyna naskakiwac
nietykalskiemu do tej pory Tuskowi.
No, Kaczynski sie osmielil ale poszczuli.

To pewnie dlatego taka cisza o Palikocie ostatnio,
bo media juz w jedynie slusznych łapciach :))

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/premier-klamal-trzeba
-umierac-z-godnoscia,1,3794556,wiadomosc.html

Druch

37. Data: 2010-11-24 19:55:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message

> Ale jak tam sobie chcecie,
> mozecie mowiac co Was sie podoba :)

A Ty i tak pozostaniesz wiernym pisiakiem swego pana wscieklicowo pazernego
na wladze i pioracego Ci musk co dnia. Wiemy to od dawna - pierdzielu,
najwyzej wytniesz kolejne argumenty z obciazajacych faktow, dorzucisz pare
kalumni, po czym na msze.

38. Data: 2010-11-25 08:25:12

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tys. w administracji państwowej.
> Jeden urzednik to koszt okolo 100 tys - 150 tys. rocznie.
>
> 40 tys x 100 tys = okolo 4 mld złotych dodatkowo!

No właśnie - i co mają te 4mld do wcześniejszych wskazanych przez Ciebie 300
mld ?
Nijak. Ale trąbisz, że dług publiczny niebotycznie urósł, bo Tusk
zatrudnił nowych urzędników.

Może przestań trąbić, tylko zacznij mówić konkretnie, jakie reformy trzeba
wykonać.
A potem ew. możemy rozważyć, jak do tych reform ustawiały się poprzednie
rządy
i jak się ustawia rząd Tuska.

- Służba zdrowia ( Kaczor przekształcił Kasy Chorych w NFZ ? )
- Wiek emerytalny
- Emerytury dla służb mundurowych
- KRUS
- ZUS
Co tam jeszcze ?

Jak nie Baba Wanga to kryzyz swiatowy
Baba Vanga a Korea
Tak BTW kobiet
Kobieca atrakcyjność nie sprzedaje się w polityce? ;)
Tłumaczenie...