Re: Academia Medica Varsoviensis

1. Data: 2002-05-17 10:06:42

Temat: Re: Academia Medica Varsoviensis
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>droga moja zamiast na medycyne idz na jakies studia
Chętnie, tylko na jakie???? i skąd się bierze ta gorzka ironia, przeplatana z
przeszywającym na wskroś rozgoryczeniem. Oczywiście nie da się ukryć, że
wstępny rzut okiem na pytania testowe z roku 2000 (biologia biologią, ale
FIZYKA!!!!!????, cóż chyba cierpię na coś w rodzaju awersji a może upośledzenia
jeżeli chodzi o ten przedmiot), nie napawa optymizmem, a raczej szokiem. I do
tego jeszcze "kubeł ironii od was", ale być może warto się ocknąć w porę,
zamiast brnąć w coś co jest z góry skazane na niepowodzenie, czyli zgodnie z
logiką nie ma sensu. IAE, posiadam wrodzoną otwartość na wszelkiego rodzaju
sugestie także te przesiąknięte goryczą, więc możesz spokojnie kontynuowac swój
gorzki wywód....

> a o testy spytaj sie w anatomicum na oczki , tam tez bedzie sie klebil tlum
> studentow z pierwszego roku...
....jak się domyślam opanowanych przez naukowo-anatomiczny trans....
> ktorych mozesz rowniez zagadnac o materialy ,
> moze sprzedadza ci je po promocyjnej cenie.
....hmm, myślisz, że będą zdolni w stanie w jakim się znajdują przeprowadzić
kampanię promocyjną ;-))-żartowałam
> w kwestii pana sikory
> drogo jak cholera, jak cie stac to czemu nie
NIE STAĆ MNIE!!!(cholera), i w tym właśnie sęk, dlatego chęnie skorzystam z
wszelkiego rodzaju promocji, a jeszcze chętniej z czegoś w rodzaju czytelni dla
zagubionych kandydatów przygotowujących się.....itd., jeżeli istniałoby, ale
nie isnieje (żadnych szlachetnych ideałów tylko czysta jak łza komercja)
> w moim wypadku obylo sie bez
> jego pomocy
Więc jesteś WIELKI, JAK tego dokonałeś?, może sprzedasz mi swój patent,
oczywiście po promocyjnej cenie.(sory za gorzką ironię), a może chociąż z
której strony to "ugryść", od czego zacząć bo ja mam zupełny mętlik.
> pozdrawiam jeszcze raz i zastanow sie czy warto zawracac sobie glowe to
> medycyna...
Głowę mam już zawróconą w kierunku medycznym, ale chętnie sie zastanowię, aby
ją w porę odwrócić, tylko daj mi motyw...
Pozdrawiam , Arwena

2. Data: 2002-05-17 10:24:11

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchaj
sa takie kursy organizowane przez akademie medyczna , ja 7 lat temu ( dzis
ostatni dzien zajec!!! :) ) placilem 450 zl za rok 9 wtedy chyba 4 i pol
miliona. + korki , znam dobrych korepetytorow .
no i na maksa testy
a czmeu gorzka ironia?
na stazu dostane 1200 pln. za etat + dyzury
potem jesli jakims cudem dostane zatrudnienie( przedtem musze zdac lep 0
zarobie jeszcze mniej. no i jeszcze jedno codziennie jak wlaczam tlewizor
szlak mnie trafia , wszyscy dopieprzaja sie do lekarzy...ile mozna
pozdrawiam serdeczecznie , jak chcesz pytaj o co chcesz na priv
Tichy

3. Data: 2002-05-17 16:05:50

Temat: Odp: Academia Medica Varsoviensis
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

. Oczywiście nie da się ukryć, że
> wstępny rzut okiem na pytania testowe z roku 2000 (biologia biologią, ale
> FIZYKA!!!!!????,

a widzialas biologie 2001 ?! wciaz nie moge wyjsc z podziwu dla tego kto to
wymyslal !

pozdro
mckwack

Belgium passes right-to-die bill