Academia Medica Varsoviensis- How?

1. Data: 2002-05-14 09:53:30

Temat: Academia Medica Varsoviensis- How?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry :-))
Ostatnio coraz bardziej nurtuje mnie pytanie w jaki sposób (z wykorzystaniem
jakich źródeł i materiałów) najefektywniej przygotować się do egzaminu
wstępnego na Akademię Medyczną w Warszawie oraz gdzie takowe materiały na
terenie naszej stolicy można zdobyć oczywiście możliwie najmniejszym finansowym
kosztem (ewentualnie wypożyczyć)??
Wielu pedagogów bardzo pozytywnie wypowiada się na temat kursów autorstwa
niejakiego Pana Sikory, toteż bardzo interesują mnie Wasze opinie na ich temat.
Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie, informacje oraz opinie w poruszonej
przeze mnie kwestii. Proszę o wypowiedzi również na priv:
s...@p...onet.pl
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Arwena

2. Data: 2002-05-15 12:09:15

Temat: Re: Academia Medica Varsoviensis- How?
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

arweno!!!
droga moja zamiast na medycyne idz na jakies studia
pozdrawiam serdecznie Tichy
a o testy spytaj sie w anatomicum na oczki , tam tez bedzie sie klebil tlum
studentow z pierwszego roku, ktorych mozesz rowniez zagadnac o materialy ,
moze sprzedadza ci je po promocyjnej cenie.
w kwestii pana sikory
drogo jak cholera, jak cie stac to czemu nie , w moim wypadku obylo sie bez
jego pomocy
pozdrawiam jeszcze raz i zastanow sie czy warto zawracac sobie glowe to
medycyna...

3. Data: 2002-05-15 17:42:20

Od: " " <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

I.Tichy <t...@w...pl> napisał(a):

> droga moja zamiast na medycyne idz na jakies studia

Slusznie... cokolwiek, byle nie medycyna.
.. ale jak sie juz dostaniesz, to mam do sprzedania atlas anatomii ;)

Cranio

4. Data: 2002-05-17 09:59:11

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> droga moja zamiast na medycyne idz na jakies studia
Chętnie, tylko na jakie???? i skąd się bierze ta gorzka ironia, przeplatana z
przeszywającym na wskroś rozgoryczeniem. Oczywiście nie da się ukryć, że
wstępny rzut okiem na pytania testowe z roku 2000 (biologia biologią, ale
FIZYKA!!!!!????, cóż chyba cierpię na coś w rodzaju awersji a może upośledzenia
jeżeli chodzi o ten przedmiot), nie napawa optymizmem, a raczej szokiem. I do
tego jeszcze "kubeł ironii od was", ale być może warto się ocknąć w porę,
zamiast brnąć w coś co jest z góry skazane na niepowodzenie, czyli zgodnie z
logiką nie ma sensu. IAE, posiadam wrodzoną otwartość na wszelkiego rodzaju
sugestie także te przesiąknięte goryczą, więc możesz spokojnie kontynuowac swój
gorzki wywód....

> a o testy spytaj sie w anatomicum na oczki , tam tez bedzie sie klebil tlum
> studentow z pierwszego roku...
....jak się domyślam opanowanych przez naukowo-anatomiczny trans....
> ktorych mozesz rowniez zagadnac o materialy ,
> moze sprzedadza ci je po promocyjnej cenie.
....hmm, myślisz, że będą zdolni w stanie w jakim się znajdują przeprowadzić
kampanię promocyjną ;-))-żartowałam
> w kwestii pana sikory
> drogo jak cholera, jak cie stac to czemu nie
NIE STAĆ MNIE!!!(cholera), i w tym właśnie sęk, dlatego chęnie skorzystam z
wszelkiego rodzaju promocji, a jeszcze chętniej z czegoś w rodzaju czytelni dla
zagubionych kandydatów przygotowujących się.....itd., jeżeli istniałoby, ale
nie isnieje (żadnych szlachetnych ideałów tylko czysta jak łza komercja)
> w moim wypadku obylo sie bez
> jego pomocy
Więc jesteś WIELKI, JAK tego dokonałeś?, może sprzedasz mi swój patent,
oczywiście po promocyjnej cenie.(sory za gorzką ironię), a może chociąż z
której strony to "ugryść", od czego zacząć bo ja mam zupełny mętlik.
> pozdrawiam jeszcze raz i zastanow sie czy warto zawracac sobie glowe to
> medycyna...
Głowę mam już zawróconą w kierunku medycznym, ale chętnie sie zastanowię, aby
ją w porę odwrócić, tylko daj mi motyw...
Pozdrawiam , Arwena

5. Data: 2002-05-17 10:03:11

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-05-17 10:05:05

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-05-20 08:59:41

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Głowę mam już zawróconą w kierunku medycznym, ale chętnie sie zastanowię, aby
ją w porę odwrócić, tylko daj mi motyw...

niewydolność żylna
Opticrom, Histimet czy jeszcze coś innego ?
olej rycynowy
podczas brania tab. antykoncepc.
Bóle nóg u 5 latki