Ach ta Miłość,Co mam robić ???

1. Data: 2000-04-02 19:24:56

Temat: Ach ta Miłość,Co mam robić ???
Od: "Neo" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc znam pewną dziewczynę od 6-ciu miesięcy i zakochałem się w niej od
pierwszego wejrzenia. Wiem że mnie coś więcej niż lubi bo jednej koleżance
mówiła że mnie trochę kocha. I problem tkwi w tym że ona wybrała innego ,
który się z niej śmieje, wyzywa i mówi innego rodzaju nieciekawe rzeczy. Gdy
się o tym dowiedziała to od razu z niego zrezygnowała. Boje się że jak on ją
poprosi aby została jego dziewczyną to się zgodzi. Znam ją trochę i wiem że
ma miękkie serce. Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?
Pomóżcie mi.

Pozdrawiam

Ps. Ona Jest Piękna!!!

1. Data: 2000-04-02 20:55:06

Temat: Re: Ach ta Miłość,Co mam robić ???
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo napisał(a):

> Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?

Napisz do Bravo...

DrYazzgod

1. Data: 2000-04-02 21:00:12

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo wrote:
[..]
> ma miękkie serce. Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?
> Pomóżcie mi.

Kurna! Jak to co!? Wziąć się wreszcie do roboty!
Zaproś ją na romantyczny spacer, poprzytulaj, poutulaj itp. itd.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-04-02 21:24:22

Od: "[ Hypnos ]" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurna! Jak to co!? Wziąć się wreszcie do roboty!
> Zaproś ją na romantyczny spacer, poprzytulaj, poutulaj itp. itd.

To zalezy od tego jaki msz charakter. Sytuacja w jakiej sie znalazles moze
byc latwa do rozwiazania jezeli: na prawde jej (dziewczyny) chcesz i zrobisz
wszytsko by ja miec. Ale musisz byc tego pewien. W przeciwnym razie szkodza
twego czasu, na zycie oczywiscie.

1. Data: 2000-04-03 09:20:20

Od: "Koltys, Radoslaw" <R...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

,
który się z niej śmieje, wyzywa i mówi innego rodzaju nieciekawe
rzeczy...

Hmm, kocha Ciebie troche (sic!), ale wybrała innego, który ją wyzywa
i wysmiewa

...Gdy się o tym dowiedziała to od razu z niego zrezygnowała. Boje się
że jak on ją
poprosi aby została jego dziewczyną to się zgodzi...

Zrezygnowala z gostka ktory ja wyzywal, ale jego dziewczyna zostanie ,
jak on ja poprosi

...Znam ją trochę i wiem że
ma miękkie serce. Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?
Pomóżcie mi.

Pozdrawiam

Ps. Ona Jest Piękna!!!

Coz , stary, zdejmij rozowe okulary i spojrz na nia: moze i jest piekna
ale rowniez niedojrzala, i chyba bardzo naiwna. Miekkie serce nie ma tu
nic do rzeczy. Miekkie serce jest dobre, kiedy trzeba litosc w sobie
wzbudzic, a nie milosc.

1. Data: 2000-04-04 06:24:14

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Neo <c...@f...onet.pl> wrote in message news:38e7a047@news.vogel.pl...
> ma miękkie serce. Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?
> Pomóżcie mi.
> Ps. Ona Jest Piękna!!!

Pokazna czesc "zapytan" na tej grupie to ten problem.
Trzeba pamietac o jednym: kobieta patrzy na Ciebie jako na
potencjalnego ojca jej potomstwa. Z tego faktu wynkaja
wszystkie konsekwencje. Wszystko, co robisz jest analizowane
pod katem dobra jej dziecka --- jego wychowania, szczescia,
jego szans na zdobycie korzystnej pozycji spolecznej.
Z tej perspektywy nie jest najwazniejsze jak JĄ traktujesz.
Z tej perspektywy wynika, ze kobieta moze byc wierna
mezczyznie, dla ktorego jest druga lub n-tą kobieta
(ale pod warunkiem, ze Twoja POZYCJA SPOŁECZNA
gwarantuje potomstwu znacznie lepsze warunki, niz absolutnie wierny
i pod innymi wzgledami "wartosciowy" konkurent).

Brzmi to niezbyt "elegancko", ale niestety tak to jest.
Pozostaje to prawda nawet,
gdy kobieta jest juz po wieku rozrodczym.

A.

1. Data: 2000-04-05 04:10:26

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> [...]
> gwarantuje potomstwu znacznie lepsze warunki, niz absolutnie wierny
> i pod innymi wzgledami "wartosciowy" konkurent).

Zmien perspektywe, bo straaaszne banialuki piszesz.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-04-05 04:26:16

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):

> Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Zmien perspektywe, bo straaaszne banialuki piszesz.

Nie lubimy socjobiologii (czy jak to sie tam zwie) ?

DrYazzgod

P.S. Wcale nie twierdze, ze to sluszna perspektywa... Tak tylko sie
nudzilem... Nie mialem nic do powiedzenia, to tak tylko sobie
palnalem... Chce mi sie spac... wiec tak tylko sobie plote... Rany
boskie nie plonkowac ! Juz koncze... Spac, spac, spac... juz czas ...

1. Data: 2000-04-05 06:20:42

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Dorota <d...@p...fm> wrote in message news:38eabd3a@news.vogel.pl...
> Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
>
> Zmien perspektywe, bo straaaszne banialuki piszesz.
He He!
Gdy kolejni "mężczyźni" pisza, ze sa bardzo zakochani ale nie zauwazani,
to zadna "kobieta" nie komentuje tego.
Zas gdy spojrzec z na to z wlasciwej prspektywy,
to zawsze ktoras sie odezwie --- nie nawiaze rozmowy,
tylko obwiesci wszystkim, ze to ten poprzedni bredzi....

A.

1. Data: 2000-04-05 09:21:22

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> writes:

> [...]
> to zawsze ktoras sie odezwie --- nie nawiaze rozmowy,
> tylko obwiesci wszystkim, ze to ten poprzedni bredzi....

Ale bo to tak najlatwiej....
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

ciekawe zjawisko socjologiczno-psychologi czne...czy nalezy im pomoc ?
CZŁOWIEK
komora deprywacji sensorycznej
Psycho i neuro informacyjne technologie
postrzeganie podprogowe