Re: Ach ta Miłość,Co mam robić ???

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 4 Apr 2000 08:24:14 +0200
From: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl>
Subject: Re: Ach ta Miłość,Co mam robić ???

!
Neo <c...@f...onet.pl> wrote in message news:38e7a047@news.vogel.pl...
> ma miękkie serce. Jestem zakochany po uszy i nie wiem co mam robić ?
> Pomóżcie mi.
> Ps. Ona Jest Piękna!!!

Pokazna czesc "zapytan" na tej grupie to ten problem.
Trzeba pamietac o jednym: kobieta patrzy na Ciebie jako na
potencjalnego ojca jej potomstwa. Z tego faktu wynkaja
wszystkie konsekwencje. Wszystko, co robisz jest analizowane
pod katem dobra jej dziecka --- jego wychowania, szczescia,
jego szans na zdobycie korzystnej pozycji spolecznej.
Z tej perspektywy nie jest najwazniejsze jak JĄ traktujesz.
Z tej perspektywy wynika, ze kobieta moze byc wierna
mezczyznie, dla ktorego jest druga lub n-tą kobieta
(ale pod warunkiem, ze Twoja POZYCJA SPOŁECZNA
gwarantuje potomstwu znacznie lepsze warunki, niz absolutnie wierny
i pod innymi wzgledami "wartosciowy" konkurent).

Brzmi to niezbyt "elegancko", ale niestety tak to jest.
Pozostaje to prawda nawet,
gdy kobieta jest juz po wieku rozrodczym.

A.