Re: Ach ta Miłość,Co mam robić ???

Data: 2000-04-06 21:54:17
Temat: Re: Ach ta Miłość,Co mam robić ???
Od: "Dorota" <d...@p...fm>

Użytkownik Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> He He!
> Gdy kolejni "mężczyźni" pisza, ze sa bardzo zakochani ale nie zauwazani,
> to zadna "kobieta" nie komentuje tego.

A co tu jest do komentowania? W koncu to normalne ze nie zawsze uczucia sa
odwzajemnione. Widac tych co sa zawiedzeni - bo sie skarza, zas szczesliwcy
malo kiedy pisza o tym na grupe.
I myslisz ze by znalezc sie posrod nich trzeba miec jakas szczegolna pozycje
spoleczna?
Bylo ostatnio pare postow w wykonaniu kobiet o tym, jak bardzo kochaja lubia
i szanuja swoich przecietnych mezow badz przyjaciol za to jakimi sa
ludzmi....

> Zas gdy spojrzec z na to z wlasciwej prspektywy,
> to zawsze ktoras sie odezwie --- nie nawiaze rozmowy,
> tylko obwiesci wszystkim, ze to ten poprzedni bredzi....

Troche dziwi mnie to, ze tylko ja sie odezwalam.
Czyzby inne niewiasty ktore to czytaly podzielaly ten poglad, czy moze nie
warto sie nad takimi bredniami zatrzymywac ?
Skoro uwazasz ze kobieta tylko marzy o tym, by stac sie zaciazona czlonkinia
haremu jakiegos bogatego bubka, oraz by jeszcze dawac sie zle traktowac
- to sie mylisz, ja przynajmniej takich nie znam.

Pozdrowienia
Dorota