Re: Ach te problemy z miloscia...

From: "jacob bekker" <j...@f...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ach te problemy z miloscia...
Date: Thu, 07 Dec 2000 04:42:15 GMT

"Yrsa" <a...@j...com.pl> wrote in message
news:90lk3l$7gq$1@news.tpi.pl...

> To tak jak zdjac zbroje przed najgorszym wrogiem i czekac
> czy sie zlituje czy cie przebije wlocznia... Ja nie che zdejmowac zbroi bo
> sie boje...
> Yrsa

Przeciez dobrze wiesz, ze on nie jest Twoim Wrogiem i Cie nie przebije
wlocznia, wiec rozbroj sie i porozmawiaj z nin tak od serca do serca.
Chyba, ze nie jestes pewna swego uczucia to poczekaj, az sie upewnisz.
Czy Twoje uczucia sa szczere wobec niego czy nie, mozesz latwo sprawdzic.
Pomysl, jakbys sie czula, gdyby Ci oznajmil, ze od Ciebie odchodzi. To moze
byc dobrym papierkiem lakmusowym.

jakub